Powered By Blogger

onsdag 25. august 2010

Det store kjolevalget!



Ja, da var vi kommet til det `viktige`, men vanskelige spørsmål;
hvilken kjole skal jeg ha??


Det står altså imellom en baby-rosa Vera Vang.


Todelt...


Med `havfrueskjørt` med et lite slep bak.


Litt vanskelig å se hele formen på bildene.




Alternativ to er denne kjolen fra Vila.


Som har nydelige detaljer!



Med en kremhvit perlebesatt bolero.


Nå skal det sies at i skrivende stund er valget ganske enkelt og har tatt seg selv...
Etter å ha prøvd min Vera Vang og ikke fått igjen glidelåsen i toppen, er det vel
ingen tvil...!
Jada, er for tjukk!:(
Lurer på når jeg egentlig skal få brukt den!?
Heldigvis er ikke alternativ to så ille, og den kan jeg bevege meg i og kan kanskje til og med spise litt!


Er litt små-stresset. Jeg skal stå for brudens hår og sminke.
Pluss at jeg nok burde sagt noen vise ord og skrevet et dikt! Jaja, vi får se om jeg finner fram kreativiteten etterhvert.

Men nå må jeg faktisk pakke!
Reiser tidlig i morgen og jeg er seint ute -som vanlig...

Søta bror, her kommer vi!

Dette blir bra, helt sikkert...!

5 kommentarer:

  1. den nummer 2 med rosene var kjempe søt!! :D den ville jeg ha valgt:) hihi. lykke til med alt! <3 kommer sikkert til å gå så fint så! :)

    klem fra Karoline Øvrebø

    SvarSlett
  2. Ja, ta den siste :-) :-)
    KOS DEG !! GOD TUR !!
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Hei på dæi!
    Og tusen takk for koselig kommentar hos mæi;)
    Synes kjole nummer to va veeeeldig fin. Så da gjorde det ingenting om nummer en va litt for liten;)
    Ha en kjempefin tur. E så kosleig med bryllup:)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Bägge klänningarna är vackra men jag tycker att du tar klänning nr 2 som är jättefin.
    Ha det så bra nu.
    Kram

    SvarSlett
  5. Oj oj, kor artiiii! Kos deg, kanskje du har anledning å stoppe her? Borås har helt ok shopping ;)
    Paola

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails