Powered By Blogger

mandag 16. august 2010

Mandag

Ny uke, nye muligheter!

Jeg tror endelig sommeren har kommet til Vestlandet!!
Varmt og deilig i dag, avsluttet med regn!










Leonpusen har tygget sund to ladeledninger til mobilen den siste uka!

Men det ser ikke ut som han har noe dårlig samvittighet av den grunn...
Han sover søtt i vunduskarmen!
Hvem kan vel bli sint på noen som er så vakker!?





Håper dere har det bra og at det har vært en fin start på en ny uke for dere!

God mandags kveld!!!



4 kommentarer:

  1. OI, to ladeledniger..? Blir ikke mye mobil på deg da, med andre ord. Hehe.
    Neia altså, for å si det sånn.. Det går no i nedoverbakker og oppoverbakker og på flaten, og gutter er jo heller ikke så lette å forstå seg på. Og for å være ærlig så lager jeg det vel kanskje en smule mer mystiskt på bloggen. Hoho. Eller kanskje ikke.. jeg liker bare så godt ord så jeg blir litt ivrig når jeg skriver. Var ukens følger mål 10? :-)
    Ha en fin tirsdag Janniche.

    SvarSlett
  2. Skönt att ni fått vackert väder och sommarvärme. Han är så söt lille Leon.
    Ha det gott.

    SvarSlett
  3. Hei på dæi!
    Takk for koselig kommentar inne hos mæi. Koselig å lese tilbakemeldinger fra dæi:)

    For en utrulig herlig pus du har. Og helt enig med dæi...går ikke ant å bli sur på nåkka så fint:)

    Ja e herlig med litt sommervarme no. Håpe bare dne vil vare en stund. Det synes æi vi har fortjent:)
    Ha en fin kveld.
    klem

    SvarSlett
  4. Hehe, han kan kunsten og slappe av den katten;)herlig!!!:) fine bilder:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails