Powered By Blogger

mandag 9. august 2010

Mini-Makeover

For det første: hvor lang tid skal det egentlig ta å få lastet opp noen stakkars bilder?!?

Nå har jeg brukt mer eller mindre hele kvelden for å få disse tre, som egentlig burde vært fem, med i dette innlegget!

Herlighet da!! Hvis det skal fortsett sånn, må jeg bare legge ned hele bloggen! Og, det ville jo være litt synd - synes iallefall jeg - etter kun knappe to uker...

Puh! Der fikk jeg blåst ut litt!



Så til saken:



Altså, man tar et stykke voksduk, eller lignende,
i en farge eller mønster man liker...


en saks...

litt klebemasse...






og hattehyllen fra bilen...



klippe, klippe og klistre litt...

så på en - to - tre -- og litt mer enn det -- hva får man så?


ingenting, egentlig... men hvis du bytter ut klebemassen med litt lim..





så får du en helt `ny` og mer personlig hattehylle i bilen!!







Veldig smart, syntes jeg! Men det var litt mer jobb enn først antatt...

Voksduken ville ikke feste seg til klebemassen, så da måtte jeg fram med limen... og den var jo ikke av beste sort..!

Men men, resultatet ble helt greit og mye gøyere enn utgangspunktet!


Tro det eller ei, men det er faktisk flere enn meg som synes at bilen min er kul!

Ikke lenge etter at vi kom fra ferie, hadde noen prøvd å bryte seg inn i den Lille Okeren!!

`Hva skal de etter der?`, tenkte jeg. `Det er ikke akkurat årets modell`.

Og i dag sto det en mann å ventet ved bilen da jeg kom ut av butikken. Han ville kjøpe bilen ! En sånn måtte han jo bare ha!

Men, det går jo ikke - den er ikke til salgs.

Spørs om noen vil ha den etter min lille Make-over:)


DA legger jeg meg.

Natta, dere!


5 kommentarer:

  1. Men du.. har du sånn gammel greie.. guh jeg vet ikke hva det heter. Nei nå skal jeg inn på min og sjekke. Bare vent litt.
    Jo nå skal du høre. Gå inn på innstillinger, også nesten helt ned på siden (er nok helt nede) der det står globale innstillinger. Hvis du har gammelt redigeringsprogram trykker du nytt redigeringsprogram. Hvis du ikke allerede har nytt automatiskt da.. Verdt å prøve, kanskje det hjelper da. For det er fryktelig kjedelig når det tar så lang tid, ikke at jeg har opplevd det, men jeg kan tenke meg det.. Hehe
    Ønsker deg en fin dag Janniche :-)

    SvarSlett
  2. Nei du må for all del ikek legge ned bloggen din iallefall. Håpe det går bedre å legge inn bildan neste gang:)
    Så lurt å trekke om hattehylla i bilen da. Ble sikkert kjempekult. Og æi må bare si at æi DIGGE bilen din! Kunne gjerne kjørt rundt i en sån altså!
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Bra du ikke solgte bilen, da hadde e blitt sur. Hilsen broren :)

    SvarSlett
  4. He he, du har jo verdens kuleste bil!! Den må aldri selges... Tenk den dagen du får deg så stort hus at du kan ha den i stua til pynt... Hi hi hi :)

    SvarSlett
  5. Så fint det blei!!! :) Du må ta et bilde og legge ut når den e på plass i bilen og :)(Hvis du får te å laste opp bilde ;))

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails