Powered By Blogger

tirsdag 24. august 2010

Put it in a box!

Jeg er så glad i bokser! Og da helst gamle, originale bokser.
Men bokser er gøy uansett!
Har noen rundt omkring i leiligheten, og her er noen av dem som befinner seg på
mitt kjøkken.


Den gule inneholder te -som dere ser.
Og den gamle røde boksen har jeg arvet av mine besteforeldre på morsiden.
De var nemlig fra Trøndelag.
Den er gammel den! Og veldig fin.


Olivenolje fra Hellas i en rød og fin metallboks.

Grynboks, også den fra mine besteforeldre. Elsker fargen!!


Sjokladeboks
(med sjokolade i!) fra Spania -bygave fra min spanske venninne.
Og grønn, rund boks med Oùzo, også den fra Hellas.
(Fikk anbefalt en annen som skulle være bedre, men jeg var jo mest interessert i den fine boksen...!)



Chupa Chups-boks i design-utgave!
Også den fra min søte, snille spanske venninne.


Elsker
selvfølgelig fargen på den!

Ved siden av står en boks med en kopp i med make motiv,
den fikk jeg av en annen søt venninne!

Jeg er heldig jeg!


---Det var dagens lille innlegg!--
--------------------------

Nå begynner det å nærme seg bryllup og Sverige-tur!
Da er jo den neste store bekymring:
hva skal man ha på seg!!
Har selvfølgelig tenkt litt på dette før nå, men det er vanskelig allikevel.
Har du det på samme måte?

Det står mellom en nydelig todelt Vera Vang-kjole i èn av mine yndlingsfarger; rosa!
Den er helt nydelig!! Men... litt trang... Iallefall sist jeg prøvde den, og det er den muligens enda. Og jeg kunne godt tenke meg å sitte litt i bryllupet!!

Alternativ to er også en veldig søt kjole i litt mørkere rosa.
Kortere utgave, nydelige detaljer. Mulig å sitte i...!

Hmm, what to do??

Vi får se om jeg klarer å bestemme meg i morgen!


Hej så lenge!

2 kommentarer:

  1. Hei på dæi!
    Æi e også veldig glad i bokser, og serlig de gamle:)
    Likte veldig godt den grynboksen. Den va bare helt herlig:)
    Spennanes med bryllup da, men bestandig like vanskelig å finne klær ja. Blir spennanes å se ka du ende opp med;)

    SvarSlett
  2. Många fina burkar, den första bildens burkar tycker jag x-tra mycket om. Roligt och spännande att åka på bröllop, hoppas du får en trevlig tid i Sverige.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails