Powered By Blogger

onsdag 18. august 2010

Sneakpeak



Da er det vel på tide å vise litt mer fra mitt hjem!
Har ryddet litt i dag, så nå turde jeg ta noen bilder...

Men jeg har jo masse greier da, som dere ser!

Litt nytt, mye gammelt og ganske personlig.
Ingen helt bestemt stil, men en god blanding av Retro og Shabby Chic - mest av det siste kanskje, og mer Chabby enn Chic...!
Men jeg liker det!




Globusen min! Som er ganske utdatert, og på dansk...
Men pytt! Den lyser i mørket - Lykke!!

Jeg elsker mitt gamle Tandberg Radiokabinett! Èn av mine beste bruktfunn!
Og den funker!!


Er også veldig glad i den gamle lampa mi, og så duken da!
Alt her er kjøpt brukt - for uten sko-lyseholderen,
som jeg har fått av ei venninne.


Kan dere gjette hvilke farger jeg liker best??


I dag gikk bilde-nedlastingen som en lek!! Happy!!

Håper dere har en finfin Lille-Lørdag!

Velkommen tilbake!!:)

5 kommentarer:

  1. Åh så fint!! Jeg bare sitter å stirrer på bildene. Likte det kjempe godt!

    hmm.. mener du den kanten jeg får rundt bildene mine? vet du.. det er ikke godt å si. Jeg trodde alle hadde det.. Haha. Men nå ser jeg det. Jeg tror det er den "malen" jeg har valgt eller hva det heter.. liksom den som bestemmer hvor på siden skriften er og hvor mye jeg får plass til på en linje.. Om du skjønte det!? hehe

    SvarSlett
  2. Så hyggelige rom du har laget til Janniche, så nostalgisk og personlig. He he, skjønner du er glad i duse pasteller ja, og du vet å kombinere dem. Artig bilde av Leon under Tandberg radioen :) klem fra Bjørg

    SvarSlett
  3. Love your room it's so dainty. nice combination of worm colors and pure ones.those single seat chairs really help to blend in the radio cabinet. its very clear you like rose petals. they seem to be part of your theme to your whole room. they seem to be everywhere, on your doilies,pillows,in dishes, and pictures on your wall.

    I think your room over all is very unique, and quite lovely, also very clean.

    anyway i think your favorite colors are white and pink. but your worm colored seats and radio cabinet makes me feel that those two colors may not be it..... let me know.

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det, J!!! Du e skikkelig flenk!!! Likte radioen ;)

    SvarSlett
  5. Heia Janniche. Stuen din er så koselig, takk for at du deler med oss. Jeg blir full av nostalgi når jeg ser sånne røde duker, som du har under den hvite lampa. Jeg synes også at du har pyntet bordet så fint, med flere duker oppå hverandre og med kopper og glass med pikekyss. De er heldig de venninnene som drikker te med deg her oppe :) klem Bjørg

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails