Powered By Blogger

søndag 1. august 2010

Tilbakeblikk...



Ja, da har jeg vært en blogger i en knapp uke! Ikke så lenge det, men nå har vi jo begynt på en ny måned - så tenkte det kunne være greit med et lite tilbakeblikk på hva som har hendt
så langt;)






Det hele startet hos mine foreldre i ferien. Endelig litt tid til andre ting enn det vanlig! Interiør og detaljer har alltid interessert meg, og enda mer nå som jeg jobber med det!


Har aldri lest `fremmedes` blogger, bare bloggene til noen venner - så da jeg fulgte en link fra en slik venns blogg, havnet jeg midt i Camillas Vidunderlige Verden! Det var en ny verden for meg, men jeg lot meg fascinere. Og fra Camillas Verden var veien kort til andres Verden! Jeg klikket og klikket...


For å gjøre en lang historie litt kortere; på slutten av ferien var jeg klar! Jeg skulle starte min helt egen blogg! En interiørblogg, faktisk!
Problemet var bare at jeg fortsatt var på ferie, på returen, riktignok, men man kan jo ikke blogge om sitt eget interiør når man ikke har det rundt seg!


Utålmodig som jeg er, klarte jeg ikke å vente til jeg kom hjem. Så da ble det mye...... Leon! Min nye store kjærlighet!!<3


Ok, nok historie, har jo fortalt det meste før..! Men her kommer det altså noen tilbakeblikk, noen `klassikere`.;)




tirsdag -----> søndag



Leon stortrives på mammas gamle skjenk, og brukte gjerne det fine smykkeskrinet som hodepute... Verdens nydeligste og beste pus!<3



Ferden dro videre til Trondheim og til min gode venninne. Leon er så glad i Cec!! Er de ikke
søte sammen??





Cec er også opptatt av interiør, og jobber i bransjen. Hun har en mer moderne stil enn meg, men noe gammelt fant jeg...






og så elsker hun lilla...!!





et høydepunkt var da jeg fikk bilen EU-godkjent og kunne hente mine helt egne nye skilt!!!






som matchet med noen `dingser` på verkstedet...





da var bilen klar! Så happy!!!:)



så la vi avgårde på den laaange turen til Vestlandet!!!




man blir sliten av å kjøre bil...





Vestlandet viste seg fra Go`sia da vi endelig kom fram...




Så noen glimt fra kjøkkenet...







stua...





barndomsminner...






Ja, da har
vi fått mimret nok en gang... Og nok for en stund!!




Jeg har ikke greid å få meg en sånn `besøksteller` enda, som gir meg en idè om hvor mange som er innom på besøk...
Er det noen som har noen tips der?


Du kan gjerne legge igjen noen ord når du er her, så vet jeg at du har vært innom;)


Da har vi tatt fatt på en ny måned med nye muligheter! Og i morgen begynner jeg på jobb! Så nå er det senga neste!


God natta dere:)

2 kommentarer:

  1. Hei hei ! :)

    Snublet tilfeldigvis over bloggen din via en annen blogg. ;) Nå var jeg egentlig på vei inn i sengen, men istedenfor sitter jeg og skriver kommentar hos deg. Hehe... Syntes du hadde en koselig blogg, og hadde derfor lyst tilå legge igjen et spor. :) Og for en nyyydelig pus du har, helt herlig ! ♥

    Nå må jeg gå og legge meg. ;) Hyggelig å titte innom deg. :)

    Nattaklem Anette

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen til blogglandia! :))
    Jeg fant deg også via en annen blogg der du hadde kommentert, og ble selvfølgelig nyssgjerrig på en helt ny blogg! Spennende! Jeg følger deg videre. Håper det er ok?

    Jeg har jo selvfølgelig verdens herligste kattepus sjøl (hi hi), men jeg har ingen problemer med å se at DIN vakre, sovende "bilkatt" må kunne sies å være en svært GOD NR 2! :))

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails