Powered By Blogger

tirsdag 17. august 2010

Tirsdag

Tirsdag...
En dag midt i mellom.
Har aldri likt Tirsdager - ikke siden jeg var liten.
Lenge til helg.

Men Tirsdag er jo bare en dag som alle andre dager, og vi bør jo være takknemlig for hver dag vi får. Ikke sant?
Ikke stresse avgårde og aldri være der man er. Men leve og bruke tiden så godt vi kan - og gjøre hvert minutt og hver dag til noe verdifullt.
Og nyte livets små lyspunkt og gleder.


Som - en dag i solen på en benk...


..en god venn å dele den med...


..og selvplukka bringebær i ei skål...


Ha en fin Tirsdag!
Og selv om vi er glad i hus og interiør og fine ting...
Ikke glem å stopp opp å tenke på det som virkelig betyr noe!

Jeg vet hva som er viktigst for meg, og jeg skal bli flinkere til å prioritere nettopp det - uansett hvilken dag det er...

1 kommentar:

  1. Likte de siste ordene der ja! Stoppe opp å tenke på hva som virkelig betyr noe...!

    Jeg vil gjerne ha sommer videre... men ser ikke ut som den fortsetter. Så da kan jo jeg like godt glede meg over det som kommer :-)

    Uff ja.. i dag er det skole! Jeg må si jeg gruer meg og gleder meg. Gleder meg til alle oppgaver og smil jeg vil møte, men gruer meg for om den lille kroppen min er klar for dette enda... Jaja, det går vel seg til :-) Blogging skal jeg vel ha litt tid til..innimellom.

    Ønsker deg en fin uke. Så skrives vi vel snart.
    Klem fra BlandetLoft

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails