Powered By Blogger

søndag 22. august 2010

Var på en koselig `spillekveld` hos en venninne her en kveld.
Vi spiller ikke om penger altså,
bare et godt, gammeldags, uskyldig slag med Monopol.


En av gjesten hadde med en deilig kake!

Og en gammel boks kan brukes til så mangt,
til og med kakeform!

Koselige, gammeldagse stoler.

Disse hadde jo passet perfekt hjemme hos meg!

Og så en dør i duse pasteller da!


En minneverdig kveld!


Men vet dere hva??
Husker dere innlegget på fredag av det crazy huset med alle mønstrene?
-litt vanskelig å glemme om dere først har sett det-

Det ble altså laget et eget innlegg av det i Adresseavisa!
Flere som syntes det var litt spesielt ja!
se bare her:
http://www.adressa.no/forbruker/article1520220.ece



Håper dere har hatt ei fin helg!

Og ja, nå er det ingen vei tilbake, det er et faktum;
Høsten er like rundt hjørnet!!

God Søndag!

4 kommentarer:

  1. oi..For et hus..Og da desverre ikke i positivt ment*ler*
    hahha..Litt for MYE av ALT kanskje..oioioi..
    *holde seg for øynene*
    hahaha..
    Du spurte meg om noen fargekoder, men det har jeg ikke. Fordi jeg har blandet det selv.. Hadde litt av alt så blandet meg frem til disse fargene ;)

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!

    Mmm den kaka så god ut da. også kult å ha en gammel kakeboks ti form!
    Sånne stoler osm du vise bilde av står høyt på ønskelista mi, men de e ikke så lett å finne
    .

    Huff ja det huset ja..heheh måtte flire når æi så det. tenk å bo der da. trur æi hadde blitt hautullat:)

    Ha en fin kveld
    klæm

    SvarSlett
  3. Hei og takk for den gromme kommentaren hos meg vedr innlegget om Borger!
    Flyet på guttebildet er det jeg som har "lagt til" altså, men han var nok ikke stort eldre enn dette når han fattet interessen for fly.
    ...og godt at du har tatt til vettet og begynt å spise honning og havregryn! Hi hi

    Men nå må du forklare meg èn ting:
    Hvordan i all verden har man fått den kaka opp i den kakebokse...? og ikke minst: hvordan har man fått den UT derfra og enda ser den så utrolig flott og god ut??!! Er det noen jeg har misforstått eller ikke oppfattet på bildene her..? :) Hjelp!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  4. Kakan ser jättegod ut och vilken fin kakform.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails