Powered By Blogger

fredag 24. september 2010

GIVE AWAY! - på ordentlig...!

Ja, da var endelig gavene på plass!!

Reglene er som vanlig, men vi gjentar dem allikevel;
1 lapp: Kommentar til dette innlegget
2 lapper: Kommentar + at du blir fast Følger
3 lapper: Kommentar + fast Følger + Link dette innlegget på din blogg

Gjør du alle tre får du altså 3 lapper i skåla, og sjansene øker for å
bli trukket som Vinner!

Alle kan være med, også dem som ikke har blogg
- da kommenterer du bare som Anonym ( men skriv gjerne et kallenavn el noe) .


Give Awayen består av 2 gaver; 1 litt søt, for dere som liker det,
og 1 Retro-inspirert, for dere som liker det!

Vet at representanter fra begge kategorier er innom her iblant!:)
Vinneren får da velge hvilken av pakkene hun helst vil ha,
og nr 2 får den som blir igjen.

Gavene er altså:
Hjemmelagede skilt av stoff med skriften:
"We are in the garden".
+ 2 duftposer
som følger med hvert av skiltene.
Nå er også gavene `fikset` litt på! 
Det kan du se HER


Duftposene inneholder Lavendel.


Trekningen blir den 1.november.


Håper du vil være med!!!:)

--Stor klem til alle dere!--
(Revidert innlegg)




-Vinneren er trukket og konkurransen avsluttet-

44 kommentarer:

  1. Ja jeg vil være med!! Uglene er jo supersøte da!!! Klem fra Kåna

    SvarSlett
  2. He he, der var du klar gitt!!! Jeg blir med, tar tre lodd, jeg skriver her, er fast følger og skal linke til deg på siden min :)

    Kjempeflotte premier da :) Flink du!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med give away!!
    Kjempesøte ting alt sammen, flink er du! :-)

    Jeg krysser fingre og tær og kaster meg inn i dansen med 3 lodd! *håper, håper, håper*

    Lørdagsklem, Rosa

    SvarSlett
  4. Ja så herlig :)
    Jeg tar gjerne 2 lapper :)

    Ha en fin lørdag :)

    SvarSlett
  5. Selvfølgelig vil jeg være med på Give away! Ramlet innom her ved en tilfeldighet, og kom til å lese det veldig gode innlegget ditt om loppemarked som ikke er som det en gang var, og så at du hadde give away attpå! Jeg trives hos deg, blir gjerne følger og linker til give awayen din. Tre lapper på meg! God helg! (PS! Jeg har en give away pågående selv...Titt innom da vel!)

    SvarSlett
  6. Så artig med giveaway =)

    Jeg tar gjerne 2 lodd.

    Klem, C.

    SvarSlett
  7. Flotte premier! Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd!
    Ha en super søndag! kanskje det er tur til loppis igjen?
    Klem
    Lise
    PS! Give away hos meg også :)

    SvarSlett
  8. Oj så mycket fint, givetvis vill jag vara med i tävlingen. Tar 3 lotter och hoppas på tur
    Kram

    SvarSlett
  9. hei Janniche! Vil selvfølgeig være med på din Giveaway. Skriver her og linker til din Giveaway, følger er jeg. det blir 3 lodd det. takker samtidig for oppmuntrende kommentarer i min blogg:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  10. Se her ja, kuuult! :D
    Jeg hiver meg med, 3 lodd! ;)

    SvarSlett
  11. Jaa vil være med! Fiine skilt du har laget! Dårlig med blogg her dessverre så det må bli to lodd på meg :)

    SvarSlett
  12. Jeg er med :)
    To lodd på meg, kommentar + følger

    SvarSlett
  13. Flotte premier! Jeg er med med 1 lodd1

    SvarSlett
  14. Heisann,
    Fant deg via Gult hus i svingen, så funka den :o)
    Har kikka litt hos deg nå, og ser jo at eg vil følge med deg videre, Give Away eller ikkje ;o)

    Dei loppefunna dine må eg sei var... vel, *sukk*
    E litt loppis og veskegal sjøl ser du, hihi :o)

    Eg tar 2 lodd foreløpig, for ser at klokka har gåttt litt fra meg her. Plutselig e eg her hos deg igjen :o)

    SvarSlett
  15. Hei på dæi!
    Nydelige premier du lodde ut:)
    Æi tar veldig gjerne imot tre lodd:)

    SvarSlett
  16. Ja! Så fine premier, dette vil jeg være med på. :)

    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  17. Flotte premier! Jeg hiver meg på med 3 lodd :-)

    SvarSlett
  18. Jeg er med, 2 lodd, fine premier! :)

    SvarSlett
  19. Så spennende! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/giveaway-hos-duse-pasteller.html

    Klem fra Hilde som krysser fingrene :)

    SvarSlett
  20. For en herlig blogg du har!! Tar gjerne 2 lodd da jeg legger meg til som følger.
    Silje

    SvarSlett
  21. Hei igjen Janniche! Takk for at du likte høsten hos meg :) For en nydelig gave du har laget til giveaway´en din! Den vil jeg gjerne være med på! Jeg tar gjerne 3 lodd - da jeg allerde følger deg og legger inn en link på bloggen min nå :)) Nattaklem fra Yvonne

    SvarSlett
  22. Heisann!!
    Flotte gaver, jeg er med og tar tre lodd!!
    Smil & klemmer fra Jeanette:)

    SvarSlett
  23. Hei på deg:)
    For en flott blogg du har:)
    Jeg tar gjerne 3 lodd:)

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/give-away_5657.html

    Mvh siv anita

    SvarSlett
  24. Woohoo jeg vil være med. Tar like godt 3 lodd og krysser fingrene! :) Herlige premier!

    Klem Karina

    SvarSlett
  25. Herlig blogg, og jeg blir gjerne følger :)
    Så to lodd til meg :)

    SvarSlett
  26. Så flott give away, og ikke minst blogg.

    Jeg vil gjerne være med og tar 3. lodd:)

    SvarSlett
  27. Takk for at du deltar på min giveaway! Jeg må jo slenge meg med her også:D Jeg tar 3 lodd jeg...

    SvarSlett
  28. Vil gjerne være med på giveawayen din!
    Prøver meg med en lapp denne gangen, og krysser fingrene... ;-)
    Flotte premier!

    PS: Har en liten giveaway på gang selv også, hvis du er interessert :-)

    SvarSlett
  29. For noen søte ugler! Håper jeg vinner den!! :) Prøver meg med 1 lodd! :)

    SvarSlett
  30. Fine premier og ugler er noe min mor samler på,tar 2 lodd jeg..legger meg som følger
    Klem fra Fruen

    SvarSlett
  31. Elsker ugler, dine var jo utrolig flotte, trekker meg et lodd og krysser klørne!

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne ha et lodd=)

    camillasnilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Heisann =)
    Og takk for en fin & inspirerende blogg =)
    Nyyyydelige premier ♥♥♥
    Er følger av bloggen, og har linket på facebook (har dessverre ikke blogg selv), så 3 lodd på meg =)

    Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  34. Så flotte premier. Jeg er absolutt med! 1 lodd til meg, er du snill.

    Mvh Camilla
    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hei. Jeg blir gjerne med på giveaway. Alltid spennende, og du har jo så mange fine premier og.

    SvarSlett
  36. ...phu...her kommer jeg løpende inn i siste liten, håper jeg rekker å være med på giveawayen din...klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
  37. Heisann!

    Jeg tar gjerne 3 lodd jeg =)

    SvarSlett
  38. Hei!
    1 lodd på meg :D

    SvarSlett
  39. Kjempesøt blogg du har :)
    Ville gjerne følge deg, men fikk opp feilmld, så får prøve igjen senere :)

    Men har lagt inn link på min blogg da :)

    SvarSlett
  40. Jeg vil være med med 1 lodd!:)
    Hilsen Christine
    tine_konk@hotmail.com

    SvarSlett
  41. 1 lodd til meg. Center

    SvarSlett
  42. 2 lodd til meg! :-)

    Kommentert og følger!

    Hilsen Beate

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails