Powered By Blogger

torsdag 23. september 2010

Hva er DETTE da??

Nå har det vært mye snakk om Give Away her denne uka,
uten at dere har fått sett noe av det...
Så dere begynner kanskje å lure på om det virkelig er noen
Give Away...!?
Men det er det altså.
Bare litt forsinkelser i produksjonen...
Men gavene begynner å ta form, og her får dere et lite glimt.
Kanskje dere til og med greier å gjette hva det skal bli??

Isåfall skal dere få et ekstra `poeng` i konkurransen!!;)
--Ingen er foreløpig påmeldt, men fra i morgen av er det mulig!--

Da får dere se gavene i sin helhet.
Håper dere har lyst til å være med!

Hva er dette tro...?



Og dette?


Hva i all verden...?!


Litt av den søte gaven


Litt uklare bilder der, men det kan jo ikke være for enkelt!;)
Tror du at du kan se hva dette kan brukes til??
Da satser vi på at alt er på plass i morgen!

Takk for alle kjempe-koselige kommentarer!
Jeg blir veldig glad for dem alle sammen!!!:)
<3

En flott høstkveld ønskes alle som er innom!!

3 kommentarer:

  1. Spennanes... Gøy at du vise litt småglimt av premien.. no e æi så spent på å se ka det e:)
    Kan den ene tingen være en ugle tru?

    SvarSlett
  2. Hm... puter? :-)
    Nå tester du tålmodigheten min, men det var vel meningen også kan jeg tenke meg;-)

    Klem fra spent og utålmodig Rosa (sender deg en mail i morgen jeg) :-)

    SvarSlett
  3. Hei :)


    Dette skal bli spennende :)

    Ser for meg nålepute, dekkebrikke, duftpose.... Er sikkert helt på jordet men!!!

    Gleder meg til i morgen!!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails