Powered By Blogger

tirsdag 12. oktober 2010

Betroelser fra Kjøkkenet...

Har sett at det i den senere tid har vært en del 
`usminkede` innlegg 
fra hjemmene rundt omkring.
Nå har jeg vært ganske sparsom med interiør-innlegg fra mitt lille `krypinn`. 
Ikke nødvendigvis for at det alltid er rotete, men fordi det er det er så 
Mange Ting overalt!!
Min mor har tidligere uttalt da hun var på besøk; 
`Jaja, ingen skal beskylde deg for å være minimalistisk iallefall...`
Og velmenende venninner har bekymret seg for den dagen jeg skal flytte
 og 
ha med meg alle tingene mine.
Ok da, så er ikke mitt motto: `Less Is More`.
Men det passer bare ikke for meg!!
Kreative sjeler trenger litt rot;)



 Må, for orden skyld, si at jeg har ryddet i koppe-skapet mitt, 
og er ganske fornøyd med hvordan det ser ut 
(så lenge det varer..)


 I mangel på vinhylle... funker toppen av kjøleskapet helt fint.
 Ett av mine yndlingsmalerier. Kjøpt på Loppis i Sverige.

 Der!
 Litt fra et kjøkken som liker mange ting!
Eeelsker fargen på veggen, som dere ser litt av på bilde nr 3.
Isvann heter den.
Da har jeg ingen hemmeligheter for dere lengre. 
Ikke på det rommet iallefall;)
Har du også et sånt rom du vil andre helst ikke skal se?
Jeg har flere!;)

Fin Tirsdag kveld!

4 kommentarer:

  1. Hi hi, ikke akkurat minimalist jeg heller!
    Mange sier en ting inn, en ting ut... men jeg klarer ikke skille meg med de kjære tingene mine.. jeg bare fyller på mer! :)
    Sjarmerende kjøkken har du!!!!
    Vaskekjelleren er ABSOLUTT IKKE bloggbar her i huset... fullstendig kaos! men har planer om å rydde i alle fall... men det utsettes stadig... hi hi...
    Kos deg i ditt herlige kjøkken!§
    klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Godt vi er flere "anti"minimalister;)
    Sjarmerende & koselig innlegg:)
    Jeg må nok innrømme at jeg har noen hemmeligheter jeg også hehe;)
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  3. Hei:)

    FOR EN FIN BLOGG DU HAR:) Helt fantastisk! Denne har jo bare alt! Mye inspirasjon:) Vakre bilder! Nå ble vi glad:) La oss til som følger med en gang:) Går det bra? Vi blir også veldig glad for nye følgere, så hvis du vil følge oss blir vi veldig glad:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg ;) Noen er minimaltiske, andre må ha orden i skuffer og skap.. det er godt vi er forskjellige. Jeg ser sjarmen i alle deler.

    Klemmer, Camilla.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails