Powered By Blogger

fredag 15. oktober 2010

Det beste i livet...

er gode venner! 
Og hvem er bedre da enn `menneskets beste venn`?!
Har jo glemt å presentere  for dere, noen som er veldig viktige for meg, 
nemlig Wilma og Betty!!!
De er min gode venninne, Karos `barn`. Har passet dem myye de siste årene.
Når mor og far drar på ferie, ferierer Wilma og Betty hos tante Janniche.
Passet Wilma for første gang da hun var 2 år - nå er hun 4. 
Karo var borte i 10 dager, og jeg og Wilma var sammen heele tiden.
 Vi fikk et helt spesielt forhold, som vi fortsatt har den dag i dag. 
Senere kom storsjarmøren og gledessprederen Betty inn i bildet, og stjal all oppmerksomheten!
 Snakk om å være opptatt av oppmerksomhet!!
Men hun er jo superskjønn da - og litt gal!
Men Wilma er fortsatt min øyesten
Litt sjenert og rar, men heeelt fantastisk!
`Problemet` er jo bare at nå har jeg jo fått Leon... 
Og Wilma og Betty vil jo helst spise ham! Og det går jo ikke!!!
Så da blir det mindre tid med `tantebarna` mine...
Men målet er at de skal bli venner, slik at vi kan bli en 
stor lykkelig familie!!
(ja jeg har lært å lage hjerter♥;))
Er de ikke skjønne!?!
 Kjærlighet!
 
Da har dere truffet to viktige personer i mitt liv!!

Nå er det jo sånn at mange, på ett eller annet tidspunkt i livet har litt 
dårlig råd.
Det har jo jeg også prøvd - til tider. Tenkte derfor å ha et innlegg hver fredag noen uker framover, om hvordan man kan spare penger!
Kommer snart!

KlemKlem

4 kommentarer:

  1. Gode, herlige, søte, snille, kjærlige bestevennene! <3

    PS: Hehehehehe, dævver, ordbekreftelsa når jeg skulle poste denne kommentaren var "galing"!! Skal jeg ta et hint...?? :P

    SvarSlett
  2. Åh vilka söta bilder... Tack Janniche för din inbjudan, jag kommer gärna och hälsar på om jag kommer till Bergen någon gång och vem vet, Bergen, Stavanger och runt omkring är det som står på tur nästa gång Norge besöks. Jag älskar det vackra Norge, underbar natur ni har. Senast var det Flåm som besöktes , vilket vackert ställe, ett av alla vackra ställen.
    Ha en fortsatt fin kväll
    Kram

    SvarSlett
  3. Så søtt par :) Jeg er spent på spareråd ! Det blir spennende :)

    God helg :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  4. de er vel greie nok de hundene. Men de trenger ikke prøve seg på å spise Leon, for da får de med meg å gjøre. Min hund spiser ikke katter:-)
    Lørdagsklem fra Trine:-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails