Powered By Blogger

fredag 8. oktober 2010

En vakker dag

Et fantastisk høstvær har i dag besøkt oss  i Vestlandets hovedstad!
Og det setter vi pris på!!

Jeg, Leon og ei venninne har vært ute på en flott tur nå i ettermiddag. 
Og det så sånn ut:



Til og med noen vakre Duse Pasteller innimellom alle høstfargene...


Så vakkert!

<3


En vakker avslutning på uken!


Nå er det helg!!!
 Og i morgen kommer noen bryllups-bilder av mitt vakre søskenbarn og hennes svenske brudgom!

Håper dere har hatt en fin fredag så langt!

Vi `sees` i mårra!:)

8 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder!!!! Vakker høststemning!
    Ha ei deilig helg, kos deg!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Hei Janniche! Tusen takk som tittet innom meg og vil følge meg videre - det setter jeg UTROLIG stor pris på :)) Så koselig at du likte stolen min - den fargen er faktisk hentet fra forsiden på et OBOS-blad i vår en gang, hehe ;) Jeg bare ok med meg bladet til Maxbo og sa "jeg vil ha sånn farge". Nå har jeg lagt ut bilde med fargekoden på bloggen min! Kjempefin blogg du har, liker bildesammensetningen - og fantastisk flott høstdag dere har hatt i dag!! JEg følger deg også gjerne videre - vi nye bloggere må ta vare på hverandre, hvert fall når det er en såpass fin blogg som din :)) God fredagskveld!! Klemmer fra Yvonne

    SvarSlett
  3. Så fiiine bilder!! Akkurat sånn høsten skal være!

    SvarSlett
  4. Hihi, Leon er så søøøøt der han sitter da!! <3
    Og jeg digger høstlooken på bloggen kjempefin!! :)
    Du er søt som har venta på innlegg fra trege meg da, takk, you make my day! ;)

    SvarSlett
  5. Vackra och stämningsfulla höstbilder. Sådana där dagar kan man riktigt njuta av hösten. Hos oss har det varit regningt och ruskigt och ett riktigt tråkigt höstväder.
    Ha en fin lördag både Leon och du
    Kram

    SvarSlett
  6. Så vackra bilder och vad roligt att Leon följer med er på tur. /Knatten

    SvarSlett
  7. Vakre bilder Janniche :) Det huset øverst var jo som et eventyrhus ! Hvordan i all verden får du med deg Leon på tur ? Pusi går ikke lengre enn 500 meter fra huset , så vil hun snu :( Er det for at hun er en hunn eller er hun en pyse ?!;)Ja ja , det så i alle fall koselig ut :)

    Ha en flott helg Janniche :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  8. Hei & hopp!!
    Fant deg via min søsters blogg, Yvonnes Ymserier:)
    Flott blogg du har!! Digger mandelkvernene dine, turkis og lilla gitt!!
    Jeg har maken bare at den er kremfarget, har kun sett slike i den fargen jeg!! Legger meg til som følger jeg, min søs er jo også her hehe;)
    Ta en titt hos meg, kanskje du ser noe du liker og vil følge meg også..;)
    Flotte høstbilder altså!!
    Gooood helg:) Klemmer fra Jeanette:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails