Powered By Blogger

torsdag 7. oktober 2010

Høst

Just one of those days... 
hvor det er deilig å sitte inne å kose seg med varm suppe, 
foccacia og interiørblader.

Fantastisk høstvær her idag - men ikke så fantastisk form på denne bloggeren. 
Da er det lov å kose seg inne!



Den gamle Brødboksen jeg kjøpte på Loppis her nylig, huser nå stoffer. 
Og har blitt en yndet `dagseng` for Leon.

Hva dere synes om Bloggens nye `Høstlook`??
Tanken var at den skulle være sånn nå i høst iallefall, så tilbake til Pastellene 
etter hvert.
 Eller hva sier dere?
Passer det ikke i det hele tatt?

Vil samtidig ønske alle nye Følgere Velkommen! 
SÅÅÅ artig at dere vil følge meg!!:D
Takk  til mine trofaste kommentatorer - blir så glad for hvert ord!
Og takk til nye kommentatorer også - her er det plass til flere!

Har fått klarsignal fra brudeparet til å legge ut bilder! 
Så nå  i helga kommer noen utvalgte!

Minner også om min Give Away som varer ut måneden!
 Kjekt at dere vil være med!

Finfin LilleLørdag!

3 kommentarer:

  1. Jeg likte den "nye " bloggen din , du kan jo ha det i høst ;) Heddingen din må du i allefall beholde , jeg synes den er helt unik KUL !! og fin :)Hvilken suppe er det i dag da tro .. ? Ser så godt ut :)

    Kos fra Janne :)

    SvarSlett
  2. Hei:) Så fin blogg du har! Klikket meg videre fra Janne på min daglige bloggerunde:)

    Fin pus og stilig bil:D Her må jeg henge litt til tror jeg:)

    God helg!

    Kristin

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Takk for koselig hilsen på bloggen min!
    For en alldeles nydelig katt og superfin klokke i headingen.
    Herlig med innekosevær! Håper formen blir bedre!
    Hilsen kaspara

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails