Powered By Blogger

onsdag 6. oktober 2010

Keep, or not to keep...?

Har gjort en liten mini-make-over her på bloggen til ære for Høsten. Men nå er jeg litt usikker på om det ble noe bra, eller om det bare ser Corny ut...?
Hva synes du???
Burde vel egentlig ha skiftet ut Headeren også for å få den til å matche, men...
Er veldig usikker på om jeg liker dette i det hele tatt...!
(har jeg glemt å fortelle at jeg lider av beslutningsangst??)
Blir veldig glad om du sier din helt ærlige mening!:)
Beholde høstfargene, eller tilbake til rosa??

3 kommentarer:

  1. Tihi, eg slår ALLE i beslutningsvegring trur eg :o)

    Må sei at eg like veldig godt headeren din jaffal! Den klokka e bare heilt fantastisk, så den bør du jaffal ta med i ein evt ny header uansett syns eg ;o)

    Lykke te med beslutning! Dvs me kan vel skifta igjen, og igjen, og igjen vel...????

    SvarSlett
  2. Hei:-)

    Trenger jeg si noe? Hehe...

    Ha en super torsdag, Janniche:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. Hei Søte :)

    Er ikke krakken fiiiin??
    Den er ute på finn.no nå..

    Finner ALT på loppis/bruktbutikker her i by'n..
    Masse å ta av*ler*

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails