Powered By Blogger

torsdag 14. oktober 2010

So little time...

and so much to do!
 I mangel på flere timer i døgnet, blir det bare noen korte innlegg her av og til.
Og i dag skal dere få se noe fantastisk!
Noe dere kanskje ikke trodde var mulig...!
 Nemlig :
solskinns-bilder fra Norges vakre regn-hovedstad!
Da `regner` jeg med at de fleste av dere vet hva slags by det er snakk om!?;)




 JA, det er mulig!;)
Og det er vakkert!
 Selv om bildene ikke er helt ferske, så var det nydelig høstsol her i dag også.

Håper dere har hatt en strålende dag!

7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder:) Hvor er dette?:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Vackra bilder, vart är bilderna tagna?
    Kram

    SvarSlett
  3. Hei hei ! :)

    Kan jo ikke være noen andre steder enn Bergen ! ;) Herlige bilder ! ♥

    Du lurte på dette med hjertene. ♥ Jeg bare kopierer og limer inn. Så når jeg lager innlegg og er på bloggrunder bare høyre klikker jeg og limer inn. ♥ Syntes denne måten er helt grei jeg, men man kan bruke tastene for å få fram hjerter også, men dette virker ikke på min pc. Og du har noe på pcen din som heter tegnkart, ligger på tilbehør (systemtools) her kan du kopiere hjerte, sol, smilefjes, noter m.m. ♥♫☼☺

    Ønsker deg en god og fin helg ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. nydelige Bergen, som jeg etter hvert kjenner ganske godt. Har sønn, svigerdatter og barnebarn der:-) De kommer til jul og de gleder seg til hvit jul;-)
    Flotte bilder Janniche. Men hvor er Leon?

    Fredagsklem fra Trine:-)

    SvarSlett
  5. Vackra solskens bilder! Norge är underbart!
    Kram Pia

    SvarSlett
  6. Hallo i luken ♥
    Lææækkert sier jeg bare, en fantastisk flott by!!
    ønsker deg en super helg:)
    Klemses fra Jeanette ♥

    SvarSlett
  7. Hei på dæi!
    Takk for koselig ord inne hos mæi:) Godt å høre at man e savna;)
    Herlige bilder fra Bergen! Ja for æi regne med at det e den byen du snakke om?:)
    Har aldri vært i Bergen sjøl, men har veldig lyst å ta turen dit en gang:)
    Ha en fin kveld
    klæm

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails