Powered By Blogger

lørdag 9. oktober 2010

Tid for BRYLLUP!!

Da skal jeg få presentere årets brudepar!
Mitt vakre søskenbarn som giftet seg med en flott svenske 
28. august 2010.
Brylluppet ble holdt på idylliske Sikfors Herregård i Sverige.
De første tre `proffe` bildene er tatt av brudgommens fotograf- venn. 
Resten av meg.

Vakkert par!!
Men før disse bildene ble tatt, ble det gjort noen forberedelser. 
Jeg var med bruden denne dagen, og gjorde hår og sminke. 
Ikke vanskelig å pynte noen med et så godt utgangspunkt!:)

DA er bruden klar til å giftes bort! Ser ikke ut som om hun har noe imot det:)
Kjolen
Brudebuketten
Da er de mann og kone!

Ganske så fornøyde:)

Hmmm, nesten som man får lyst til å gifte seg...;)

Tro - Håp - Kjærlighet

Ha en romantisk lørdag!

10 kommentarer:

  1. For et vakkert brudepar :) ! Og at du som har ordnet hår og sminke , du er jo RÅFLINK !!! Hun var jo nydelig også da :)

    Ha en super Lørdagskveld :)
    Klemmer fra Meg :)

    SvarSlett
  2. Vackert bröllopspar och vackra foton.
    Önskar dig en trevlig lördagkväll-
    Kram

    SvarSlett
  3. Jeg vil, jeg vil :)
    Flott brudepar!!! Og nydelig pyntet brud :)
    Ha en flott kveld!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Kjempekjekt å få se noen bilder fra dette bryllupet. Nydelig par. Gleder meg masse på deres vegne.

    SvarSlett
  5. Flott par! Takk for kommentar! Katter er så skjønne, og morsomme! Han er 9 måneder. Har sett bilder av katten din på denne bloggen. Kjempeskjønn! :-)

    SvarSlett
  6. Å så artig å se bilda! Ho va jo helt nydelig ♥ Flink du e! :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin va hu!!! Nydelig brud!!!! :)))

    SvarSlett
  8. Så vakkert brudepar:)
    Så koselig at du også vil følge meg da, det setter jeg stooor pris på!!
    Artig å være tvilling vettu;) hertfall når vi har samme interesse!!
    God søndag til deg:)
    Smil & klemmer fra Jeanette:)

    SvarSlett
  9. Så flott å se bildene av Bente og husbonden !!!
    Hils dem så mye.
    Sånn skjønn Leonpus du har fått. ^.^
    Klem.

    SvarSlett
  10. så nydelig Bente var!
    flott par! :) <3

    Karoline Ø

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails