Powered By Blogger

onsdag 29. desember 2010

Hus og dører

Her i Nord-Norge har jeg ikke bilderedigerings-programmet mitt,
 så da blir bildene som de er...:)
Roooosa hus!
 Nice!
Vakker gammel dør ved grønn vegg.
Vakker gammel dør ved blå vegg.
Vakker gammel grå dør

Mens andre tar bilder av folk og måltider, tar jeg bilder av 
dører, husvegger, katter, blomster, skyer...etc.
Er du også sånn, kanskje?
Likte så godt fargene mot de nydelige gamle dørene!
Alle bildene er tatt i Vecindario, Gran Canaria.

I morgen går ferden sørover igjen, med første stopp i Trondheim. 
Der blir jeg og Leon til over nyttår, så vi får se hvordan det blir med bloggingen...

Tusen takk for deres
koselige kommentarer!

English:
While other (normal) peolpe take pictures of people and meals, I take pictures of doors, houses, cats, clouds etc...
These pictures are taken in Vecindario, Gran Canaria.

12 kommentarer:

  1. Så fine bilder!!! Godt nytt år til deg.

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Nydelige dører, liker så godt sånne gamle, slitte dører!
    Blir litt trist når jeg ser på bildene av Leon... han er jo så lik min Bella, som dessverre ble syk like før jul... vondt å miste sin venn gjennom 17 år! Men hun har det bra nå heldigvis... Ikke meningen å skrive trist hilsen til deg, men som sagt; han ligner veldig og minnene strømmet på..... Jeg får nyte de vakre bildene av din vakre Leon i fremtiden, jeg! Kanskje han er en av Bellas etterkommere??
    Ønsker deg i alle fall fortsatt god romjul og et strålende nytt år!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Herlig med slike bilder :) Jeg er vel sånn som deg jeg også , knipser i vei på ting jeg syns er fint å se på . Kos deg i Trondheim da Janniche :)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Tøfft og interessant med sånne typer bilder!=)

    SvarSlett
  5. Se etter rakettene mine mot Malvik da! ;)

    Synes bildene var nydelige jeg, kan'ke tro de trenger redigering! Og jeg gleder meg på kattebilder! ;)

    SvarSlett
  6. bildene er fine som de er også, Janniche:) Du har blikket for nydelige motiv:)
    Vi kan jo godt ta en kopp te mens du er i Trondheim, send meg en mail du:) Mailadressen finner du i Putegeriljaen:) Bruktbo på mandag, kanskje:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  7. Fine bilder=) Mye bedre enn å ta spisebilder og oppstilte folk bilder!!

    SvarSlett
  8. Nydelig! Jeg tar også ofte bilder av inngangspartier når jeg er på ferie! Ha en super dag, og GODT NYTT ÅR! Klem

    SvarSlett
  9. Så hærligt!!!
    Nydelige bilder.

    Skikkelig godt nyttår og takk for det gamla. Glede meg te det nya :o)

    SvarSlett
  10. KJempeflotte bilder!! :) Deilige farger!! Klarer ikke å vente til å dra frem masse pasteller og dots'er igjen nå snart! :)

    Vil eller ønske deg et riktig godt nytt år, og håper alle dagene blir fylt med glede og kreativitet!

    Klem

    SvarSlett
  11. Elsker bildene..tror kanskje det vil se litt slik ut på Cuba,,som jeg drar til om akkurat 4 uker !!
    Ha en god kveld :)
    Martha.

    SvarSlett
  12. Hei på dæi søte du!
    Godt nytt år. Håpe du har kosa dæi masse.
    Kjæmpefine bilder, treng ikke nå redigeringsprogram på dissa vettu;)
    Og ja, æi e nok en av de som knipse bilder av hus, dører, skyer og sånt, men også av menneseker og mat;)
    KLæm

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails