Powered By Blogger

lørdag 15. januar 2011

Gode intensjoner...

var det jeg hadde da jeg la meg i går kveld/natt. 
Nemlig om å stå opp -sånn passe- tidlig, ha en rolig morgen/formiddag 
med lang frokost, lese litt,  høre på radio, for å så å gå på trening! 
Japp, nytt år, nye muligheter!
Men som dere sikkert allerede har forstått, ble det ikke helt sånn..
Da jeg endelig fikk veltet meg ut av senga, var morgen og formiddag blitt til dag, et knekkebrød ble frokost, og treningsklær kom på med èn gang -
 dèt skulle jeg iallefall klare å gjennomføre!
På vei til trening måtte jeg bare innom biblioteket, og så den 
utenlandske matbutikken som ligger litt langt unna.. 
Men det var nå på veien, sånn nesten. 
Da jeg endelig nærmet meg treningstudioet, 
sånn ca midt på dagen, fikk jeg en følelse av at noe var glemt...
Men hva?
Vannflaska var med, dusje gjør jeg hjemme...
Treningssko!! 
Litt upraktisk å trene i støvler...!
Så da gikk turen hjem igjen med uforrettet sak
Men fikk kjøpt meg en søt plante på vei hjem, som `trøst` + litt smågodt...
Jeg får gjøre et nytt forsøk i morgen.

Husker ikke hva denne planten heter... 
Gjør du?
Nå har vinglasset kommet fram. 
Vin er jo faktisk sunt! - i moderate mengder, vel og merke.
Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre med
lysestaken i bakgrunnen her?
Den er hvit og krakkelert + litt  gull - som dere ser.
Litt usikker på om den skal få være sånn, eller...
Noen idèer??

Håper dere har fått litt mer ut av lørdagen enn meg!
Ha en fantastisk lørdag kveld!!!!


12 kommentarer:

  1. hehe kjenner meg igjen i å ha gode intensjoner uten at det blir så veldig mye ut av de. Som feks å skulle stå opp tidlig for å ha en rolig morgen. Hver kveld tenker jeg at jeg skal det, mens hver morgen holder jeg på å slumre til klokka i timesvis.. Helt håpløst!

    Her brukes lørdagen til å invitere venninner på cupcake-slaberas :) Lysestaken hadde jeg nok malt eller sprayet i en eller annen dus pastellfarge. Isvann er veldig fin :)

    Ha en herlig og avslappende lørdag!
    Klem Karina

    SvarSlett
  2. spraylakker lysestaken i en dus pastell da vel, Janniche.

    Tror du fikk trimma nok idag jeg:) Og nå kan du jo trene biceps med vinglassløft;)

    Lørdagskos til deg og Leon fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Du hadde en sånn dag ja, huff. Jaja, men syns du fikk trimma for det jeg også, siden du traska rundt både hit og dit :-)
    Planta heter Suklent (vet ikke om det skrives sånn men, hehe)
    Har fått det prenta inn i hue av mamma nemlig, for jeg aner ikke hva ei eneste plante heter omtrent ;-)

    Kos deg med smågodt og vin - velfortjent! :-)
    Her går det i sjokolade og te - nam!

    Enig med de over her, syns du skal lakkere den i en dus pastellfarge :-)

    Klemmer fra Lindis

    SvarSlett
  4. Hehehehe, fantastisk, kjenner meg igjen!!

    SvarSlett
  5. godt vi er to da, bortsett fra at ejg ikke hæla gå på ski i denne stormen vi har hatt her ;(

    den planta så da ut som en sukkulent av et elelr annet slag...

    kos deg med vinglasset, skål ;D

    SvarSlett
  6. Eg er SÅ misunneleg på alle som kan sove til langt på dag! Men det er jo litt kosleg å stå opp i 9 tida med ei glad lita jente og då:)
    Eg ville ha måla lysestaken i ein fin pastellfarge. Eg har nokre lignande som er blitt kvite, lysegrøne og lilla, i love them;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Hei på dæi!
    hehe hørtes ut som det blei en bra dag fordet. En ny blomst og litt smågodt va en god trøst på at det ikke blei nå trening synes æi:)Og nå¨r det kommer til blomster så har ikke æi mye peiling, kan bare navnet på roser, tulipaner og solsikke + kanskje nåen til....Så denna hær har æi ikke peiling på.
    Lysestaken synes æi du skal spraylakke i en dus turkis/grønn aktig farge kanskje...eller en rosa...:)
    No burde æi egentlig gå¨dd å tadd kveld sia det e min tur til å stå opp med lille-tøvsjura i mårra, men kjenne at æi skal sjenke mæi et (til)glass vin, sette på nå god musikk og bare nyte roen i huset litt:)
    God natt til dæi
    klæm

    SvarSlett
  8. Jøss, er jo samme lørdagen for to uker side det der. Bortsett fra sukkulenten da... og at jeg stod i treningsoverdel og leitet som gal etter treningsbuksa som viste seg å ikke være med.

    Go' sønda' til deg :)

    SvarSlett
  9. Samme lørdagen som jeg hadde.... skal det stå :)

    SvarSlett
  10. Tanken var god, det kommer fler dagar att kunna träna på;).
    Ljusstaken...varför inte vit?
    Ha en riktigt skön söndag, Janniche
    Kramar Susanne

    SvarSlett
  11. Skulle akkurat til å kommentere på innlegget ditt fra i dag - men det blei borte gitt! Godt det ikke bare er jeg som fjerner og redigerer ting på bloggen, hehe ;-)

    Ja, er ikke de magnetene kule, digger dem!

    Håper du har hatt en bra søndag da!

    Klem fra Lindis, Min Lille Hule

    SvarSlett
  12. Men i søren... Holdt jeg ikke akkurat på å kommentere et award-innlegg her da?? Begynner jeg å miste grepet om virkeligheten...??

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails