Powered By Blogger

onsdag 26. januar 2011

På stua

Nå skulle dere egentlig få se bilder fra ei utstilling jeg var på i dag. 
Men siden jeg ble plaget med å få lastet ned de bildene, 
får det heller bli noen stuebilder.
Er veldig fornøyd med det `nye` stuebordet mitt! Men har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre - male eller lakke... Så inntil videre får det være som det er.

Takk for koselige kommentarer på Tøffel-innlegget! 
Har ikke fått tovet de enda, men skal legge ut bilder og oppskrift når de er ferdige.

Håper du har hatt en fin 
Lille-Lørdag!

8 kommentarer:

  1. Når jeg ser på antikvitetsprogrammer på BBC sier de alltid at man ikke må finne på å male de gamle, fine møblene, for da faller verdien fra masse penger til nesten ingen penger. Men så er det kanskje ikke relevant i forhold til dette bordet, eller ikke viktig.

    Men når jeg ser helt bort fra BBC-snakk så synes jeg bordet ditt ser veldig fint ut nå. Vil det ikke miste litt sjel hvis det males? Ikke for det, det blir sikkert kjempefint dersom det males også. Skjønner godt at du synes det er vanskelig å bestemme hva du skal gjøre. :)

    SvarSlett
  2. For et nydelig dustyrkisfarget skap! lekker lekkert :-) mvh Signe

    SvarSlett
  3. trivelig stue ja, Janniche:) Så tøft å legge mange hekleduker på bordet litt over hverandre:) Det har jeg sldri tenkt på, jeg har mange hekleduker:) Så du innlegget fra Bruktbo? På sekkevis med Retroklør og gardiner lagt ut:) Skjerstad var der, jeg torde ikke, har litt panikk for mennesketrengsel og overivrige folk som trekker og drar i ting og tang:) Også var det ikke mange der fra morgenen av, nesten så jeg gråt blod da hun fortalte det:)
    Men du, hvor er Leon når du tar bildene her....ute på taket?;)

    Torsdagsklem fra Trine, som ikke har sett Helgelandsboka før:)

    SvarSlett
  4. Du har bare DEN søte pastellstua, Janniche:-)
    Lovely!

    Ha en fin torsdag, i morgen er det helg! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  5. Ååååh, du har bare den koseligste personlige stua du altså! <3

    SvarSlett
  6. Kjempesøt stue! Liker miksen av feminin stil og kuskinnet! Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min, det setter jeg stor pris på. Er stadig innom bloggen din , men er litt for dårlig til å kommentere desverre..

    SvarSlett
  7. Så koselig bilder! Den stua der hadde jeg kosa meg i - ingen tvil :-)
    Oi, nå blei jeg nysgjerrig på hva slags utstilling du har vært på!?
    Gleder meg til å se bilder :-)

    Kjempe kule tøfler i forrige innlegg! Virker som om alle i blogglandia kan strikke utenom meg *humre* ;-)

    Håper du har hatt en fin fin torsdag Janniche!

    Klemmer fra Lindis

    SvarSlett
  8. Åh, du har så koselig, sjarmerende og sjelelig stue! Jeg liker det.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails