Powered By Blogger

lørdag 29. januar 2011

Sukkertøy...

for øyet feirer 5000 kommentarer med Give Away  av den mest fantastiske premien ever!!! 
Nemlig en lys blå Cobra telefon!!!

Klikk deg inn på denne inspirerende og sukkersøte bloggen
 -HER- administrert av herlige Ida Susanne, som serverer oss bilder og ord til å bli glad av langt inn i kroppen!! Trekningen foregår den 22.februar. 
Lykke til!!
***
Og hvis dere skulle være så heldige å vinne, så husk at den telefonen ville passet VELDIG godt inn her hos meg!!! Bare et lite hint der altså!;)


Ønsker dere en herlig lørdag!! 
...det som er igjen av den...
"♥"

2 kommentarer:

  1. Jepp, me e vel mange som kunne tenkt oss den :o)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Så rart at du hadde blitt borte som følger hos meg! Glad du er tilbake. Setter stor pris på de som vil følge meg! Hadde ikke oppdaget bloggen din før nå jeg. Liker stilen din kjempe godt:) Legger meg helt klart til som følger:)

    God uke til deg:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails