Powered By Blogger

fredag 11. februar 2011

En kortvarig glede..

Jeg gikk tur med Ronja (hunden på jobb) på onsdag, og var så glad da jeg kom over denne greinen med masse små kongler! Tok den med hjem og syntes den tok seg godt ut på det nye, gamle stuebordet
Leon var selvfølgelig nysgjerrig på det nye innslag av natur i huset, og kunne godt tenke seg å smake. Han fikk streng beskjed om at det var ikke aktuelt! Og det gikk i grunnen fint -helt til jeg hadde lagt meg...
Sto opp da jeg hørte noen mistenkelige lyder fra stua. Og der satt han; med halve greina i mellom tennene og resten godt spredt i masse små biter i sofaen! Jaja, det var jo kos så lenge det varte!

Er iallefall takknemlig for at rosene mine har fått stått i fred (nesten, iallefall,) siden forrige helg.


Beklager så mye den dårlige bildekvaliteten!! Sliter skikkelig med kameraet mitt - enten blir det for mye blitz eller for mørkt... (sikkert jeg som ikke kan bruke det skikkelig). Derfor bruker jeg som regel mobilkameraet, for det fanger opp lyset slik det er. Men nå blir det jo ikke alltid like bra da...
Så håper at dere synes bloggen min er verd et lite besøk allikevel, tross dårlige bilder. Blir iallefall veldig glad for alle som kikker innom!!!


Nå er det helg!
NYT!!!

7 kommentarer:

  1. alltid en nytelse å være inne hos deg, Janniche:)
    Fin kvist i nydelig vase på flott duk:) Syntes sikkert det Leon også, han ville sikkert bare ommøblere litt på stæsjet...også tok det ene det nadre liksom....Men du store all verden han er nå bra søøøt og hadde det sikkert morsomt:)

    Klem til dere begge fra Trine:) Nydelige roser, står ekstra lenge hos deg:)

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    heheh en hærlig rampte Leon! Kan tru han kosa sæi når du hadde lagt dæi:)
    Ønske dæi ei kjæmpegod hælg
    klæm fra mæi

    SvarSlett
  3. *knis*
    SøTe pusen..rakker'n..
    Stakkars konglene dine.. Ser det for meg.. *ler*

    SvarSlett
  4. Å så godt å se at slike uhell skjer i andre hjem også ;) Pusi skal bestandig drikke av blomster vasen på bordet . Kun om natta , og et og annet uhell har forekommet her også ;) Nydelig med kvister i klar vase da :)

    Ha ei fin helg Janniche :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har!! Takk for kommentar inne hos meg:) Her kjem eg igjen!

    Ha ei fiiin helg!

    SvarSlett
  6. Hihi...er det ikke typisk? Her i huset er det småguttene som står for ramponeringen...men heldigvis er det ikke for mye av den.
    Jeg sliter også meg kamerat men takk og pris for redigeringsprogrammet på pcen så kan man i allefall gjøre dem litt skarpere.
    (nytt kamera står høyt på ønskelisten)

    Nyt lørdagen:)

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  7. Hehe, det er klassisk Leon vettu (mhm, føler jeg kjenner dere godt nok til å si slikt nå!), flaks at han er så søt! ;) Det sa jeg om Cindy også i dag, hun sto utafor soveromsdøra å ropa (les: mjaua høyt) halv 9 i morges!! Var bare for meg å stå opp... Frekkis...

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails