Powered By Blogger

fredag 18. februar 2011

`Mini-oppussing`

Det er utrolig mange kule tapeter å få tak i for tida! Men jeg har ikke somlet meg til å bestille noen enda.
Vil man ha litt forandring og vurderer å male/tapetsere, finnes det et enklere alternativ! Hvorfor ikke henge opp et fint stoff eller en gardin på veggen?
Dere husker det fine stoffet jeg kjøpte på Bruktbo?
Nå har det blitt til `tapèt` på veggen bak senga!

Hadde et stoff hengende fra før, som jeg kjøpte på bruktbutikk i Sverige i sommer, men nå var jeg klar for noe nytt! 
En enkel, rimelig og kjapp`oppussing`!
Og så er det jo lett å endre igjen, når man går lei!

Nå er det den beste kvelden i uka!!
Nyt den!

12 kommentarer:

  1. Hei på dæi!
    Så lurt å bruke stoff da:) Blei kjæmpefint!
    Og stoffet va nydelig da:)

    Ang. ka en hodefoting e, så e det en tegning av et menneske der fotan og arman stikk ut av hodet, og det ikke e nåkka anna av kroppen.AKkurat sån som mi tøvjsur har laga;)

    Ønske dæi en fin fin kveld

    SvarSlett
  2. det var en veldi god ide, og veldi pent :)
    god fredagskveld!
    klem m

    SvarSlett
  3. Det var jo riktig så smart! Fint vart det også:)
    God helg til deg og Leon:-)

    SvarSlett
  4. mysiga bilder från ditt hem. Kram och ha en trevlig helg.
    Susanne

    SvarSlett
  5. Fint!! Riktig god fredagskveld og helg til deg :-)

    SvarSlett
  6. Veldig kult :) Smart at man kan bytte ut og variere . Soverommet vårt står for tur , så jeg fikk en ide fra deg nå :) Tusen takk !

    ha ei fin helg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Saa lurt! Me like:)
    Maatte du ha en flott helg med "ny tapet"!

    SvarSlett
  8. Hei snuppa!

    SMAAAAART!! Den idèen likte jeg også:-)

    Koser meg med de nye persiennene jeg da, hehe. Bare SÅ utrolig deilig å føle seg litt mindre på utstilling, nå tenker jeg jo bare: hvorfor i ALLE dager har jeg ikke fått somlet meg til å gjøre dette før???" hehe...
    Men, bedre sent enn aldri;-)

    Blir nok en stille og rolig "gamlis"- helg på meg denne helgen. Våknet med både sår hals og hodepine i går og i dag, så tror jeg skal holde meg mest mulig i ro med blogger, ukeblader og bok. Og kanskje en liten kake? :-)

    Ha en fin helg, Janniche, kos deg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  9. Utrolig kreativ du ja!:-)Det blei kjempefint!:-)

    SvarSlett
  10. Snyggt, typ gör mycket i inredningen!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails