Powered By Blogger

lørdag 26. mars 2011

Bokstaver



Dårlig med det hos meg gitt!
Har to bokstaver stående oppå bokhyllen; AH eller HA, alt ettersom...;)
På magnettavla fra Ikea, har jeg klistrer på noen oppmuntrende ord.
Og så har jeg noen søte tre-terninger med tall! Men det  er jo ikke helt det samme da..:)
Vel, det er omtrent det jeg har av bokstaver i selve interiøret.
Et magert bidrag til Nibs oppfordring til å vise fram våre bokstaver, men pytt...!

Ønsker dere en flott helg!!

Min Give Away her

-og der ser jeg at det er for seint å legge til mitt bidra! *hihi*
Men nå kan jo dere som er innom meg se det iallefall;)-

1 kommentar:

  1. Hehehe, ja, jeg stussa med det samme, var ganske sikker på at nib hadde stengt den, rakk det ikke jeg heller! Ikke at jeg har bokstaver... :P

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails