Powered By Blogger

tirsdag 1. mars 2011

Rosa


Det er vel ingen hemmelighet at jeg er svak for rosa...
Og blomster. Mine yndlingsblomster er Peoner og Ranukler.
Lubne deilige blomster som minner om gamle dager og frodige hager!
Hortensia og tulipaner er heller ikke å forakte + mange mange flere som jeg ikke kan navnet på.
Roser er ikke blant mine favoritter, men de er jo vakre.
For tiden er det lett å få tak i fine og billige roser.
Og det gir mer `liv` til interiøret - bokstavelig talt!
Hva er din favoritt??
Den skjønne esken med fuglen på, er kjøpt brukt.


 Takk for søte kommentarer og hyggelige besøk!
Kom snart tilbake!!;)

6 kommentarer:

  1. Rosa er ein stor favoritt hos meg og. Tulipaner, roser, peoner, pelargonium er eg stor fan av..ja alle blomster egentleg;) Gleder meg til å få til hage rundt huset slik at det kan blomstre litt der. Eg har veldig lite grøne fingrer, men alt kan vel lærast..håper eg;)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. nydelige rosa bilder dette, janniche:) Drar kjensel på den eska ja:) Kom meg hjem samme kveld, flyet gikk nærmere 21.00, som ett av de første....
    Kjente meg lykkelig da:) Takk for trivelig samvær:)

    klem fra Trine til deg og Leon:)

    SvarSlett
  3. Rosa i inredning gillar jag inte, fint hos andra men inte hos mig. Däremot rosa blommor tycker jag om, rosa rosor sååå fint.
    Ha en fin dag,
    Kram Susanne

    SvarSlett
  4. Du kler no rosa godt også, ser eg under her:))
    Absolutt ikkje min farge, men nydeleg på blomster. Min favoritt er rhododendron - ikkje nokon typisk avskoren blomst som du får i butikken, men eg har å ta av i hagen. Berre så synd at sesongen er så kort:(
    Klem frå meg

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    ROsa e fint. like det æi også!
    Fine bilder du vise fram:)
    Hmm kordan blomst æi like...?...e så dårlig på nbavn. men like tulipaner veldig godt. og solsikker, de blir æi så glad i + mange andre æi ikke kan navn på:)
    Fin kveld til dæi

    SvarSlett
  6. Spennende vakker blogg du har Janniche:-)Nydelige bilder. Ellinor

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails