Powered By Blogger

lørdag 7. mai 2011

Sommerlig festbord i duse pasteller


Da kommer jeg med ett av mine 2 bidrag til Nibs utfordring denne måneden.
Siden jeg ikke har en veldig entydig stil og gjerne vil mikse både det ene og det andre, bestemte jeg meg for å lage to ulike bord - i helt ulike stiler.
Dette bordet er dekket for Ham og Henne.
Enkel servering med kald Gazpacho og plommesaft til middag, 
og ananas og jordbærsaft til dessert.


Siden jeg ikke har spisestue, var det en utfordring og fotografere med mange distraherende elementer rundt... 
Det ble derfor mest (mange) detaljbilder. 
Håper du liker det!

28/05/12:
DELTAR OGSÅ MED DETTE INNLEGGET I LIDYLLS SOMMERBORD-UTFORDRING!:)

Snart kommer mitt bidrag nr2
Kan du gjette hvilken stil det neste bordet er pyntet i??



8 kommentarer:

  1. Dette bordet likte jeg godt! Nydelige duse farger og hvitt...så vakkert altså...må være til henne dette da ;) Digga den turkise fargen oppi skålene, og de vakre flaskene...fikk skikkelig lyst på kald gazpacosuppe...NAM! :)

    Fin lørdag te dæ! Hælgaklæm herfra...

    SvarSlett
  2. Utrolig fint, jeg fikk ihvertfall lyst å sette meg ned ved bordet og innta det deilige måltidet :) Du er kjempeflink!! :)

    Klem, Hanne

    SvarSlett
  3. Kjempefin oppdekning! Lykke til i konkurransen, skal krysse fingrene for deg :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint bord. Gleder meg til å se det neste=)

    SvarSlett
  5. Dust og deilig:-) Et flott bord, herlig med dymo-merket flaske! Likte de blå skålene.
    Lykke til!

    SvarSlett
  6. ah så vakkert ♥ mange nydelige detaljer her, riktig en fryd for øyet :) *♥*

    SvarSlett
  7. Nydelige bord du inspirerer med. Likte begge to :O)

    Masse lykke til!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails