Powered By Blogger

fredag 20. mai 2011

Er du kreativ...??

...og liker å leke deg med bilder og oppsett på data?

Det er nemlig ikke jeg! -iallefall ikke det siste...
Hadde lite dataerfaring før jeg begynte å blogge, igrunnen
(for snart 10 mndr siden). 
Og jeg er vel ingen ekspert nå heller...

Bildet under viser min første Header her på Duse Pasteller.
Den nåværende, er Header nr. 2.

Og nå kunne jeg altså tenke meg en ny en!
Dus, frisk, enkel og `meg`...!!

.
Hvis du føler for å ta utfordringen, er du
 ♥lig velkommen til det!!!
Forslag kan sendes til epost-adressen på høyre side


Ønsker deg en finfin fredagskveld!
***

9 kommentarer:

  1. Heei, søte!

    ...synes den er veldig fin og veldig deg den du har jeg da..men fornyelse er alltid litt god likevel*smile*

    har litt vel mye på tapeten akkurat nå, men dukker det opp uventet tid, kan det jo hende jeg kan prøve meg...tiden som styrer det meste hos meg om dagen...*hihi*

    ...ble det glansdagbillett? eller hvordan var det? har vel mast litt jeg*blunkesmil*

    Ønsker deg og den lille nydlige leon-pusen din en flott flott helg!
    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Skulle så gjerne vært til hjelp, men jeg er ubrukelig, dessverre... :P

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg elsker slikt, skal se om jeg får noen gode ideer;-)
    Men ønsker du helst å bruke en av dine bilder i bakgrunnen.. eller
    er det fritt frem?
    Ha en fin Fredag!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. ..ser at snille tone tilbyr seg! så bra, for hun er flink!
    ..og jeg -
    ønsker deg den beste helg
    moaklem

    SvarSlett
  5. Lukke til med oppfrisking av header:) Eg likar den noevrande også eg altså... Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  6. så spennende å få hjelp! Jeg soser bare noe sammen, men prøver å få det litt meg i alle fall :)
    Gleder meg til å få se!
    Jeg har også krukker og flasker til vaskepulver og tøymykner. Merket med dymoen. He he. Enkelt og stilig!
    Ha ei fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Heisann!!

    Jeg kan heller ikke hjelpe deg er ubrukelig på dette,skulle også gjerne hatt en ny:)

    Jeg syns den du har er kjempe fin:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Hei!Skulle hjerne hjelpe,men er heeeelt ubrukelig på området!:-))))Syns forresten du er unik og spesiell ,og har utrolig teft for hva som er fint og er kjempeflink med farger:-)
    Gleder meg til å hva du har på toppen etterhvert:-)
    Klæm

    SvarSlett
  9. God morgen!
    Synes den du har er veldig fin jeg, men laget likevel et lite utkast og sendte deg på mail - jeg synes sånt er så gøy :)

    Ha en finfin helg og klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails