Powered By Blogger

lørdag 28. mai 2011

Litt mer MoGS...


Noen flere smakebiter fra butikken MoGS.
Massevis av duse pasteller og fristende saker!
For å se litt av interiøret sjekk gårsdagens innlegg!

***

Øspøs regn i Bergen i dag...
Begynner i grunnen å bli litt lei.

I natt skal jeg være barnevakt, så det blir en rolig kveld.
Deilig med rolige, late kvelder inne - når det er surt og ekkelt ute!

Hva er dine planer?






Og vet dere..
Jeg fikk meg en veldig hyggelig overraskelse på min lille 
Bloggerunde i går kveld
Se bare HER!

8 kommentarer:

  1. Fin ny header, Janni!
    Spennande butikk du viser bilder frå:)
    Såg at du var heldig inne hos Signe - så kjekt! Eg vann eit Sweet Paul magasin hos Prydelig, så eg var no litt heldig eg også:)
    Regnar gjer det her også, men i går var det opplett slik at eg fekk slått plenen i det minste.
    Håpar du får ei fin stund som barnevakt:)
    Klem frå meg

    SvarSlett
  2. Den rosa blomsterputa fra Bloomingville er så fin! Mye jeg fikk lyst på fra denne butikken...

    SvarSlett
  3. Oi, så mye lekkert!! Og grattis med ny header ;)

    SvarSlett
  4. Helt skjønn butikk! Jeg sikler på et av de klesstativene om dagen så spørs om jeg ikke snart får skaffe meg et :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med gevinst, og ny header, ikke minst. :)

    SvarSlett
  6. Så fin header! En av mine favoritter;)
    Og denne butikken må sjekkes ut! Før jeg begynte å studere igjen, jobbet jeg i byen og hadde full peiling på hva som dukket opp..Nå derimot..
    Men jeg har da fått med meg at Søstrene Grene kommer i juni, hurra!
    Vi snakkes vel til uken da;) God helg så lenge!
    Klem

    SvarSlett
  7. De sier det blir sol til helgen som kommer! Jaja.. helgen må komme NÅ! selvom det for så vidt er helg enda...
    Fin header, følte den var veldig deg :-)
    Klem fra blandetLoft bloggen (funker ikke å kommentere med googlekontoen..)

    SvarSlett
  8. Her var mange fristelser!!!! Må en tur innom MoGS snart :) Og tusen takk skjønne Janniche for barnepass!! Stor klem fra meg og Sebastian <3

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails