Powered By Blogger

onsdag 22. juni 2011

Ferietid...

Ferien har begynt og i morgen går turen til Trondheim!
Håper virkelig at været er knall slik at jeg kan få den gode
sommerferie-følelsen!!
I de siste innleggene har jeg beklaget meg over hvor travelt jeg har det og hvor stressa jeg er - så det skal jeg ikke gjøre i dag!
Har egentlig masse nytt brukt, og andre ting, jeg vil vise dere
Men får ta det litt etterhvert.

I dag tenkte jeg dere skulle få se noen bilder fra stua, siden det muligens blir en stund til det kommer innlegg herfra.

 Hvit liten vase fra FIGGJO (som uttales som det skrives, har jeg lært). 
Kjøpt på Miljøhuset sammen med en make. 15 kroner pr stk.

 Nydeligste hvit vase med blomster på, kjøpt brukt for 25 kroner.

 Glass-skål kjøpt i dag for 35 kroner, brukt.

 Lysestakene og ugla har dere sett før. 
Synes den ble ganske fin i den litt merkelig gulfargen...

 Retrotelefon nummer 2 har fortsatt sin originale gråfarge, 
enn så lenge.  Men grått er jo også fint.

 Orkideen som kom med to blomster, har nå fått masse nye knopper!!
*lykke*

Den gule LØV-teen kan bli din!! 
Se bare HER!!
Enn så lenge pryder den bokskapet.
- som er fylt med alt mulig annet enn bøker-
***
Litt mer pakkings og ryddings her, så er jeg 
klar for avreise!
Runder av med kveldsmat hos venninne-kusina mi, 
med flere!

Har du begynt ferien din
Og hva er dine planer??

*Ferieklemmm*




English:
Just started my holiday, and tomorrow I`m leaving for Trondheim.
Hoping for supernice weather!!
Pictures from my livingroom in todays post. 
All things in the pictures is bought Second Hand, except the blue lamp,
-and the things in the last two pictures.
What will YOU do in YOUR holiday??

13 kommentarer:

  1. Jeg er allerede ferdig med ferien min *snufs*
    Men blir nok en langhelg her og der utoversommeren også :)

    Klem og ha en finfin ferie!!
    Signe

    SvarSlett
  2. Lekre bruktfunn du har fått deg og jeg digger ugla i den fargen! Lengter etter noe gult her i hjemmet. Her går det litt i feriedager, med jobbing innimellom.. Men sol og fri nyytes når det kan :)
    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  3. Goood ferie snuppa! Håper du får det kjempefint i Trondheim :D

    Veldig fine og koselig bilder fra stua di syns jeg :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  4. Herlig med ferie! Jeg har nøyaktig to uker igjen i dag. Så blir det 2,5 uke ferie. I grunn litt kort, men så blir det jo litt fri i hver mnd fram til jul. Og det blir jeg sikkert utrolig lykkelig over når den tid kommer;)

    Herlige nye bruktfunn! Clas Ohlson har liksom blitt mitt nye sted for shopping! ha ha I dag kom jeg ut med dymo i rødt og blått, skjønne muffinsformer og en jordbærdeler..

    Nå nyter jeg en herlig pillerus. Har vært hos kiropraktor og blitt påført hodepine/migrene så det holder! Etter fem timer i vater er jeg endelig litt oppegående:)

    God ferie til deg! Håper du har lyst til å treffes når du er tilbake! ;)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  5. To uker igjen til ferien min, gleder meg til litt avveksling fra hverdagen. Bare småturer på oss i sommer.
    Ha en super ferie!
    Nå skal jeg være med på gi bort ;) Takk for tipset!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Eg skal ha ferie dei 3 siste vekene i juli, og deretter tek eg til i ny jobb:)) Har fått eitt års tilsetjing i 80% i barnehagen der eg er vikar:) Men har ingen store planar for ferien...
    Ha ein riktig fin ferie!
    Klem :-)

    SvarSlett
  7. Skikkelig fine bilder og fine ting! Og gratulerer med sommerferie, nyt den til det fulle <3

    SvarSlett
  8. Så masse fine bilder. jeg elsker bokstavene dine: le mer!!! Fantastisk!
    Vi drar på ferie i overimorra, da går turen til svenskehuset og jeg gleder meg!!!! Hurra for sommeren!

    sommerklemmer fra meg i dag

    SvarSlett
  9. Riktig god ferieklem til deg!

    Tintin

    SvarSlett
  10. Love the owl and the letters, that's my name :)
    Merle

    SvarSlett
  11. Hva en vakker bilder du har tatt. Jeg tror telefonene virkelig moro.

    Klem

    SvarSlett
  12. kos deg så mye i Trondheim søte du! og jeg er enig med deg, ferie er godt. Jeg bruker min med late dager i GranCanaria, så nå sitter jeg her, og er redd for å bli solbrent. hehe.
    FerieKlem fra BlandetLoft-bloggen.

    SvarSlett
  13. Hei hei flotte du*smile*
    har vært noen dager fraværende her, men alltid morro å titte innom deg vettu*smile* Tenk, har du startet salgsbod!!? SÅ utrolig gøy!*smile*

    ...nesten så jeg vurderer det seg*blunkesmil*

    ..og så deilig med ferie! Håper du får en utrolig flott ferie, frøken*smile*

    Stooor klem fra meg

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails