Powered By Blogger

tirsdag 28. juni 2011

HELGELAND I MITT ♥

Det har jo blitt så populært med
 reisedokumentarer minutt for minutt!
Som reisen med Hurtigruta fra Bergen til Kirkenes eller tur med Bergensbanen, fra Oslo til Bergen .

Jeg har ikke laget noe ny Dokumentar altså, men  en liten bildeserie fra min 40 minutters lange flytur fra Trondheim til mitt vakre hjemsted på Helgeland.
 Flyet var en time forsinket, så disse bildene ble tatt ca 22.45-23.00 i går kveld.

(hørt om Træna-festivalen?  Sjekk linken!!! Her ser dere en del av Træna, langt der ute i havgapet - nyyyydelige Sanna)

Vakkert ja!?!!

Her skal jeg kose meg en dag til før ferden går videre til Bodø for helgen. 
Så er det rett tilbake til Helgelands perle!;)
Anbefales! 




English: 
over-the-clouds-photos. 
From  my trip from Trondheim to my hometown. 
A lovely place at the coast in the North of Norway...

10 kommentarer:

  1. Vakre nordnorge! Og jeg misunner deg Bodøturen, jeg bodde der i 2 år før jeg flyttet til Oslo og har ikke vært tilbake siden :)

    Kos deg massemasse!
    Klem,
    Signe

    Psst! Og finfin butikk du viser under her!

    SvarSlett
  2. Vakre bilder og vakker natur! Tror det nederste bildet er min favoritt*smile*

    ...ja, ja!!! Bli med neste år! Jeg håper ihvertfall virkelig på at de gjentar dette neste år, og da vil jeg være med igjen! Jeg kan trygt anbefale det*smile*

    Håper du nyter ferien? Her er det ikke helt ferei ennå..men mye som skjer likevel gitt..er gjerne sånn som sommerren*smile*

    Stoor klem

    SvarSlett
  3. Fine bilder:) Tror kanskje vi sees imorgen?! Vi skal ha en overnatting på tur nordover og broren din har lovet oss seng hos dere.. Aldri vært der så vi gleder oss til å komme dit!
    Therese S

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder fra en fantastisk landsdel :) Kos deg i Bodø, min hjemby. Der finnes en fantastisk godteributikk i 2.etasje i Glasshuset. Opp rulletrappa ved Cubus. Enjoy!

    Klem Karina

    SvarSlett
  5. Bjuuuutiful!
    Kosa deg masse med ferie snuppa!

    SvarSlett
  6. herlighet for noen nydelige bilder!!! favoritten er det på toppen hvor sola vaker under skyene, luv it! *♥*

    SvarSlett
  7. Heisann!"!

    Nydelige bilder.Det nederste ser nesten ut som er tatt i Thailand fra Aonang beach,vakkert!!

    Kos deg hos mamma og pappen din,herlig å komme hjem og kanksje bli vartet opp litt:)

    Ha en fin dag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Fint ja=) Må gjerne ta en tur på besøk når du er tilbake i trondheim;)

    SvarSlett
  9. vakkert ♥ ♥ ♥
    god helg til deg!
    klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails