Powered By Blogger

mandag 6. juni 2011

Leon og klesvasken

De som kjenner Leon vet at han er en oppfinnsom pus,
 som liker å oppholde seg på de merkeligste steder.
Stedet som er mest pop for tiden er oppå klestørken.
Kanskje ikke det mest behagelige stedet å ligge, men Leon ser ut til å like det.

Søt raring!
 Noe må man jo finne på ute når det bare siper ned ute!
Gjett om vi er lei av regnet!!!! 
Jeg vil ha sommer og sol, !!!!

Hører at ikke alle sliter med samme problemet rundt om i landet, 
men det hjelper ikke oss her på Vestlandet...
Noen dager lurer jeg kraftig på hvorfor jeg bor her...!
I dag er en sånn dag.

Nå skal jeg være flink og komme meg på trening!
Det er jo også noe man kan gjøre i regnet...

13 kommentarer:

  1. hihi søte Leonpusen med geipen ute! *smelt* Litt av et vær vi har i dag ja. Men så må man bare kose seg inne ;) *♥*

    SvarSlett
  2. Litt trøst til deg - det er dårlig vær på østlandet i dag også! Lyner, tordner og regner om hverandre. Så det er innemodus med Melody Gardot, blogging og sjokolade ;)
    Søte Leon *fnis* Nei, det så ikke akkurat behagelig ut, men han ser da veeeeldig fornøyd ut, gjeiper litt til oss i blogglandia også ja, sniken ;D

    Trening ja.. Hva er det? Det er et fremmedord for meg altså Janniche ;)
    Flink du!

    SvarSlett
  3. Søt raring ;) Herlig ! Det regner i Trøndelag også .
    Klæm klæm :)

    SvarSlett
  4. Fine, fine Leonpus. :)

    Her i nord er været også rimelig sørgelig for tiden, men det ryktes at det skal skinne litt sol om noen dager, så jeg håper ryktet viser seg å stemme.

    Flink du er som kommer deg på trening i triste været. :)

    SvarSlett
  5. Så søt=) Pusen min ligger og på de merkeligste steder... Været begynte fint her i dag, men så datt himmelen ned her også. Fikk vertfall nyte morgensola da=)

    SvarSlett
  6. Fine pusen. Regn på Østlandet også! God natt!

    SvarSlett
  7. Søte Leon<3 Regn i Trøndelag også:-( VIL HA SOL<3

    SvarSlett
  8. Fiiiine gutten :)
    Og dag flytter det en liten pus inn til oss også, det gleder vi oss til kan du tro!

    Klem og en finfin tirsdag til deg :)

    SvarSlett
  9. For en skjønn pus du har, herlig ! ♥

    Ha en fin dag videre.

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  10. Cindy også!! De er noen raringer! :P

    SvarSlett
  11. ja, pusen er bare nyyydelig!

    SvarSlett
  12. Søte, rare Leon:-) Regn og grått her også. En får kose seg som best en kan. I mitt tilfelle er det pensel, maling og lerret (i hvertfall i dag).
    Klem!

    SvarSlett
  13. Du har en vakker katt altså! Er den mye inne?? Bare lurer, for den er så hvit og fin i pelsen.. Men, katter er jo ganske renslige, så det var kanskje et dumt spørsmål :p Heheee..

    Ps: Har send deg mail! Jeg fant nemmelig ditt koselige svar på header-mailen plutselig!! Så nå kommer mitt sene svar tilbake.. heheh :D

    klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails