Powered By Blogger

onsdag 15. juni 2011

Oransje sa du..?

Nei, det har jeg ikke! 
Oransje havner vel ikke akkurat i kategorien Pasteller.
Mange har sikkert fått med seg Ida -Sukkertøy for øyet- Susannes utfordring  om å vise fram våre oransje ting.
Trodde som sagt det var dårlig stelt med det her i gården, men jammen dukket det  opp en hel del da jeg begynte å se meg rundt og ta en kikke på tidligere bloggebilder!
Fant så mye at jeg faktisk måtte begrense meg! Og det er noe jeg ikke er spesielt god til... En annen ting jeg ikke er god på er fine collager, så dere får bare være tålmodige med meg og mine bilderas..


Min ♥ bil er jo oransje!

Og denne vakre saken er til salgs!! Mer om det HER.


Skinnpuff fra Tunisia (som noen mener er rød, jeg mener den er oransje, eller kanskje oransjerød da...)



Hadde også et bilde av meg selv med knalloransje hår -fra den tida jeg var frisørlærling- som jeg tenkte å ta med på tampen, men det fant jeg altså ikke. 
`Brennende kobber`, het fargen... Kanskje like bra at jeg ikke fant bildet!;)


For å se flere friske bidrag eller for å bidra selv, kan du klikke her.


Har passert 20 ooo besøkende, ser jeg! De første 10 000 besøk tok tid, men de neste
 10 000 kom jammen fort!
Skal ikke gjøre noe nummer av det, for det er kanskje ikke viktig. Men jeg synes jo det er stas med besøk, og er veldig takknemlig for alle som èn som er innom!!
JO, jeg skal lage et nummer av det!;)

Give Away er under planlegging.

Da forlater vi fargen Oransje og gir plass til flere pasteller!


Fiin kveld til dere!!

19 kommentarer:

  1. Herlige bilder... Ja, rart med det der... Man finner plutselig ut at man har en del orange alikavel.. Fargen er fresh synes jeg! :)
    Og du.. den bilen din er jo bare RÅ! ;)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Se der ja, masse herlige ting i oransje :)
    Også den kuleste bilen da ;) Digger den!

    Har et lite tips til collage-bilder. Jeg bruker photobucket.com, veldig enkelt å lage collage av bildene sine der! Picasa har kanskje mer spennende "collage-rammer", men photobucket er en flott side, hvor du kan gjøre masse annet med bildene dine også, pluss at den så klart gratis :D

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Herlig!! Grattis med 20 000 besøkende!! Gleder meg til giveaway!! Klem

    SvarSlett
  4. Den bilen din er bare helt fantastisk.. Blir i det nostalgiske hjørnet jeg siden vi hadde en i hvit da jeg var liten<3

    SvarSlett
  5. bilen din er jo bare fantastisk!

    SvarSlett
  6. Du har jo masse fint i oransje jo! Jeg har ikke et snev engang :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  7. Jammen rart hvordan små (og store) orange ting dukker opp på de rareste steder ;)

    Frisørlærling forresten? Klipper du slitte tupper og hjemmefarger sånn litt på si så må du si fra, jeg trenger _virkelig_ å få gjort noe med topplokket. hehe. Lurer på om det blir søndagsmarkedvær til helgen, jeg skal jo i grunnen flytte da men lurer på om jeg skal stå noen timer om været er bra. Skal du? *♥*

    SvarSlett
  8. digger bilen!
    jeg tenkte og, nei..orange har jeg ikke så mye av..men joda, en hel masse viste det seg ;)

    SvarSlett
  9. Hei:)
    Her var det mange orange fristelser!!
    Min kjære "supermann" trakk akkurat vinnerloddet av mitt lille sommerlotteri, og DU er den heldige vinneren. Grattis:)
    Fint om du sender meg en mail med fullt navn og adr, så kommer det snart en liten sommergave i posten til deg.
    amwaleur@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Du er jo rene, skjære oransjebloggeren du, Janniche;) Tenkte på bilen din jeg også, og den har jo jeg sittet i:))))
    Klartdu skal lage ett nummer av over 20000 besøkende:) Artig det:)

    klem fra Trine til deg og Leongut'n:)

    SvarSlett
  11. Haha, så artig... Nå ser jeg at vi har jo nesten skrevet samme innlegg! Iallefall overskriften :-)

    Jaja, sånt skjer ;) Ha en fin natt (elsker bilen din!)

    SvarSlett
  12. Great orange pic´s!!!!
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  13. *hihi*
    ..herlig bidrag, søte! Må liksom alltid smile litt ekstra her..*smile*

    ....råkul bil dah! Og masse annet snacks*smile*
    ..et tekstil der jeg falt heeeeeelt pladask for!*sukk*

    ..og ja, du, Ferdinand-pusen går i bånd han..han er kjempe flink...har trent han siden han var liten...det vil si så liten han var da jeg fikk han..han var vel et halvt år ca...Han elsker å gå på tur-og tror han har det som plommen i egget med å få lov til å lufte seg såpass ofte som han gjør*smile*

    ..det er ikke bare stas med en katt som får gå fritt alle steder i hovedstaden vår dessverre, så på grunn av flere flyttinger og motorveier, ble det rett og slett sånn...og så lenge han er den typen katt som han er, og trives med det, så er vi fornøyde...men klart, hadde vi bodd mer landlig, da skulle han fått lov til å gå fritt*smile*

    Ønsker deg en flott kveld, frøken!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Her var det mye herlig orange! Favoritten er nok skrivemaskina. Dødskul!!
    Klem:-)

    SvarSlett
  15. Hehe, så morsomt! At du fant så mange oransje ting :-) 20 000 besøkende er jo litt, så det synes jeg du skal være glad for!
    Ha en god dag.. selvom det ser ut som at skyene tok igjen solen i kappløpet...
    Hilsen BlandetLoft-bloggen, som ikke kan kommentere fra sin googlekonto :-)

    SvarSlett
  16. Er det en oransje opel kadett?
    Akkurat sånn bil husker jeg fra barndommen.
    Min tante og onkel hadde. Blir helt nostalgisk, jeg.
    Ha en god kveld.
    Klem

    SvarSlett
  17. Fine bilen sin! -Og skrivemaskinen! Ogog..! Masse fint, for orange er bare varmt og lekkert. =D

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails