Powered By Blogger

fredag 3. juni 2011

PrikketiPrikk........

Søte Lidyll ber oss om å vise oss våre polkadotter!
Hva er egentlig en polkadott...?

Dette sier Wikipedia om saken:
Polka dot is a pattern consisting of an array of filled circles, generally equally sized and spaced relatively closely in relation to their diameters. Polka dots are most commonly seen on children's clothingtoys, and furniture, but they appear in a wide array of contexts. The pattern rarely appears in formal contexts, however, and is generally confined to more playful attire such as bathing suits and lingerie. Occasionally, white-on-black small dots appear on more formal clothing.

Vet ikke om mitt bidrag holder mål i forhold til beskrivelsen, men her er noen av 
mine Prikker iallefall!


Min absolutte yndlingskjole; halternek, innsving i midjen og til midt på kneèt.
Lovely!
En veske og paraply har også prikker på.


Litt dårlig utvalg i tapet/gavepapir-samlingen, 
men noen prikker finner vi der også.

Dette er vel det nærmeste vi kommer prikkete interiør
kopp og brikke.

Flere prikkete klær...


 Noen skikkelige polkadotter på noen av
lillepias hårstrikk og klemmer.


Har du noen prikker eller dotter å vise fram?
Da har du muligheten til å gjøre det HER!!
***

Nå skal jeg til sentrum for å møte noen andre (forhåpentligvis) kjekke bloggere!
*skrekkblandet fryd!!*
Wish me luck!


Og du! 
Har du lyst på en råkul gammel skrivemaskin i oransje!?


Da må du følge med videre - jeg kuppet nemlig en sånn i dag, og har tenkt å selge den videre!
Knallfin er den!

11 kommentarer:

  1. Hallo:)
    mange fine polkadotter her,jeg tror jeg har en lignenede sort kjole med dotter:)
    Kos deg med bloggtreff..
    klemklem

    SvarSlett
  2. Her var det no bra mange prikkar! Har ikkje så mange av dei, eg.
    Spennande med bloggtreff - det går nok over all forventning:)
    God helg, Janni!

    SvarSlett
  3. Tror jeg har lite av prikker..men du hadde masse fint..
    Kos deg på treff:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Finekjolen vil jeg også ha! :D

    SvarSlett
  5. lovely pictures, lovely polkadots :D!

    SvarSlett
  6. Masse fine polkadotter :D

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  7. wow du hadde jo mange fine prikkete ting! falt helt for de skjeløyde uglene på hårklemmene,hehe, utrolig søte. takk for i går forresten, det var så kjekt å treffes, håper det ikke blir så lenge til neste gang :) kanskje vi sees på marked i morgen? *♥*

    SvarSlett
  8. Hei pasellpus! Måtte bare ta den :-)
    Whats up with the dots!! Digger det. Store. Små. Lekent med klasssk på en måte. Er i NY nå, ogvil ha en kjole, bluse og skjørt med prikker på. Wish med luck!! God helg a!! Signe

    SvarSlett
  9. du har jo prikker overalt!
    fine!
    god lørdag ;)

    SvarSlett
  10. Love allll your polkadots :-)! So nice!!
    Happy weekend!

    SvarSlett
  11. Superlekker kjole, og mange herlige prikkerier. :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails