Powered By Blogger

søndag 5. juni 2011

Ut i min hage!

I wish...! 
Ikke mye hage her i gården (bokstavelig talt). 
Bare en gammel vaklevoren, smal altan med dårlig utsikt.
Men et herlig lite sted å sitte når sola skinner og livet er bra!
Akkurat da jeg skulle ta bilder, var batteriet i fotoapparatet tomt. Og siden sola snart forsvant bak et hustak, ble det knipset noen middelmådige bilder med mobilen.

Jaja, så dette blir mitt bidrag til Nibs Uteroms-utfordring.

 Håper sola skinner på deg denne søndagen!!

14 kommentarer:

  1. Herlig! Det så ut som et fint sted å være.

    SvarSlett
  2. For noen supersøte muffinser du har heklet :) Jeg har så absolutt kost meg i sola i dag, er ganske så rosa på armene og ansiktet og ellers hvor sola har varmet i dag. Det ble en fin markedsdag, masse folk og ble jammen kvitt litt ting i dag også. Ble det Skostredet på deg i dag eller? *♥*

    SvarSlett
  3. Jeg syns det var kjempekoselig på altanen din:-) Og herlige muffinser!

    SvarSlett
  4. Underbar vitaminkick till färg på ditt bord!!

    Ha det gottis!!

    Kram Sanne!

    SvarSlett
  5. For en koselig liten krok du har :) Lunt og trivelig syns jeg! Kjempe herlig bord da, regner med du har vært kreativ med malekosten der ;)
    Så bra sola titter frem hos deg :) Her har det vært flott vær i noen dager nå, har mest lyst til å klage litt på varmen, hihi ;)
    Deilig at sommeren er her!! :D

    Takk for koselige kommentarer Janni, trofast følger du, blir alltid så glad for kommentarer fra deg :) ♥

    SvarSlett
  6. Ja, det vart ein herleg dag med sol og litt meir varme... og rikeleg med hagearbeid etter alt skitvêret...
    Ikkje rare altanen du hadde, men ein altan er trass alt betre enn ingen altan:) Og du er no ekspert på å gjere det triveleg rundt deg, om du har aldri så liten plass!
    Ha ein fin kveld, Janni:)

    SvarSlett
  7. Åh, vilka härliga bilder! Njuter av att titta på bilderna och din fina blogg. Ha det gott! Cinna

    SvarSlett
  8. Det var jo en fin "hage" det!? Når man har en så fin og hjemmekoselig uteplass, da er det ikke feil med sommer! :) Jeg for min del har en liten balkong man ikke kan dra ut en stol på engang. Men, jeg trøster meg med at man kan åpne døren og sole seg i stua.. Hehe:) Ha en fortatt fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  9. Så fint bord, og fargen var bare helt herlig!

    SvarSlett
  10. Koselig uteplass, men jeg kan tenke det var litt utfordrende å ta bilder på en så liten plass. Jeg skal snarest sende deg melding som lovet på facebook. Så følg med i løpet av kvelden!

    Jeg var på markedet i sandviken, ble litt handel;) Hadde håpet å treffe på noen av dere fra fredagen, men dengang ei.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  11. Superkoselig balkong! Må ikke være stort for at man skal finne glede;) kunne gjerne tatt kaffen der;)

    SvarSlett
  12. Den er kanskje smal og vaklevoren, men, hærremin da, så KOSELIG du har fått det til!!

    SvarSlett
  13. Trivelige altanen full av deilige farger og sjel! Det er det som er det viktigste...Klæm

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails