Powered By Blogger

søndag 14. august 2011

Brukte Pasteller...?

Dette var faktisk vanskeligere enn jeg trodde!!!
-og velge navn til den nye Brukt-Bloggen, mener jeg.
Med såå mange fine forslag og ulike meninger, blir jeg jo veldig i tvil 
(lider, som kjent, av beslutningsvegring).
Men jeg har funnet noen favoritter
(se under bildene)
Retrotelefon nummer to har endelig blitt `Pastellifisert`!
Fra grå og kjedelig, via hvit og litt kul... til blågrønn og perfekt!
-Lyset var litt dårlig da bildene ble tatt, så jeg skal vise fargen bedre i et annet innlegg-


`Brukte Pasteller` 
er en klar favoritt hos dere som har uttalt dere i denne saken.

Jeg falt veldig for `Frøken Pasteller selger`.

En annen favoritt hos dere var :
`Duse Overskudd`.

Jeg synes `Sukker og kjærlighet på bit` var utrolig 
sjarmerende (men kanskje ikke så helt opplagt at det tilhører en Brukt-blogg...?)


Så derfor: avstemming!
Hvilket av de 4  nevnte forslag stemmer du på?
Om du er gir din stemme under dette innlegget, kan du også være med i trekningen av en liten Brukt-Pastell-skatt - som takk for hjelpen.

***
Takk for alle fine kommentarer dere legger igjen! 
Og takk for engasjement i Blogge-navn og andre tullete prosjekter!


Ha en fin kveld!






english:
still trying to decide for a name for my Blog...
Pictures: I finally made the old retro-phone
a bit more exciting than before;
from boring grey til fresh bluegreen!
It has been `pastelifyed`!


28 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for brukte pasteller! :)

    KLEM♥

    SvarSlett
  2. Å den ble fiiiin!
    Og jeg går også for 'Brukte Pasteller' ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Fiiine telefonen!
    Brukte Pasteller klinger bra:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  4. Vilka snygga telefoner! Gillar din blogg och följer den nu!

    Elina

    SvarSlett
  5. Jeg stemmer på Brukte pasteller!
    Klinger bra og passer bra til den fine bloggen din:-)
    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  6. "Frøken Pasteller selger" , klem fra A :-)

    SvarSlett
  7. Jeg stemmer for 1 eller to, to klinga også bra tihi <3

    SvarSlett
  8. Ja, til Brukte pasteller! Det er enkelt og kling godt:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Brukte pasteller :) :)
    Klæm fra Janne

    SvarSlett
  10. Jeg stemmer på meg selv og mitt forslag duse overskudd hi hi!!

    Lykke til med valget:)Nyt ny uke..
    Nå skal jeg inn å sjekke lageret ditt igjen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  11. Frøken pasteller selger <3

    SvarSlett
  12. Ja om jeg må velge mellom disse så blir det helt klart Brukte Pasteller :) Men heier selvsagt mest på eget forslag "Pastellbutikken" ;p Telefonen ble nydelig. Har du brukt spray eller maling? *♥*

    SvarSlett
  13. Brukte pasteller er navnet, det er jo liksom deg det da.
    Du har en kjempekoselig blogg som jeg er innom veldig ofte. Jeg er ikke flink til å legge igjen kommentarer, men avstemning er jeg med på!
    Ha en hyggelig søndagskveld.
    Hilsen Berit

    SvarSlett
  14. Telefonen var helt rått!

    Jeg stemmer for Brukte Pasteller

    hilsen, Cornelia

    SvarSlett
  15. Frøken pasteller selger, smeltet jeg for<3
    Klinger bra gjør det også:))
    KLem

    SvarSlett
  16. Brukte pasteller eller frøken pasteller selger.. Vanskelig valg!! Men kanskje jeg heller mot frøken pasteller selger.. Mest original den:)

    Lykke til!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  17. Brukte pasteller er enkelt og greit eller som den du likte best, men pastell istede for pasteller :))

    SvarSlett
  18. Spennende... Bruktepasteller, klinger jo bra. men Frøken Pasteller selger, er liksom litt mer deg, og ikke helt sånn A4 navn.... Så jeg stemmer for det. Synes det er veldig fint
    Klem

    SvarSlett
  19. Nå har jeg faktisk grublet litt på det siden i går kveld ;) Jeg stemmer for Frøken Pasteller Selger - den sier noe om deg, denne bloggen her pluss at navnet klart og tydelig sier at her (altså den andre bloggen) skal selges :)

    Så fin farge på telefonen! Den likte jeg :)

    SvarSlett
  20. Jeg var helt sikker på at jeg skulle skrive at jeg ville valgt Brukte Pasteller, men så leste jeg Lindis sitt innlegg rett over her, og da slo det meg at hun har jo helt rett. Så dermed liker jeg Frøken Pasteller Selger. :)

    SvarSlett
  21. Hei.
    Uten å ha fulgt med fra begynnelsen, synes jeg Brukte Pasteller må passe veldig godt.
    Lykke til.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  22. Hei snuppa!

    Går for "Brukte Pasteller" jeg også:-)

    Håper din mandag er fin, jeg bare gleder meg til å komme hjem og sove etter en laaaang og tøff jobbehelg..... zz... zzzzz.....

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  23. Vanskelig valg! Jeg liker "brukte pasteller" som blogg navn, men så syns jeg "frøken pasteller selger" var bra også. Kanskje du kan bruke begge? En som navn på blogg og en som overskrift på bloggen en plass eller noe sånt...

    SvarSlett
  24. o i like the pinky metallic looking version!

    SvarSlett
  25. Eg stemmer for BRUKTE PASTELLER - og er einig med I en Eske om at "Frøken Pasteller selger" er eit fint og fiffig slagord eller overskrift på eit eller anna vis.

    Vert kjekt å følgje med på kva skattar som vert lagt ut for sal framover!

    Susanne
    (Har trøbbel med p kommentere som innlogga, men her heldt eg til: tistelogtue.blogspot.com)

    SvarSlett
  26. Likte ordspillet i "Frøken Pasteller selger"; selv om det kanskje er litt langt ;-) Kult! Og lykke til med bruktsalg!

    :-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails