Powered By Blogger

tirsdag 2. august 2011

Impulsiv maling, gave og vinneren av LØV...

Ikke alt jeg gjør er like gjennomtenkt...
Det får meg noen ganger opp i problemer, men heldigvis går det stort
 sett mest ut over meg selv.
I går var jeg ganske så lei både det ene og det andre, og denne gangen 
gikk det ut over stuebordet.
Jeg har liksom hatt noen bilder i hodet om hvordan det skulle bli.
Det ble ikke helt sånn...

Men sånn ble det:

Og sånn var det:
Vet ikke helt hva jeg synes enda jeg... 
Det ble nå lysere iallefall, og i går var det det jeg ville...

Et fint pastellfarget hjerte lå og ventet på meg da jeg kom hjem fra ferien!
Det var pakket inn i det kuleste retrotapètet!!!
Tusen takk Sonja frå Sunnfjord! 
De fine fatene kjøpte jeg på Loppemarked i Sandnessjøen.
(ja, mamma, jeg gikk tilbake og kjøpte dem, selv om jeg egntlig ikke trenger dem)

Så over til vinneren av LØV teèn!
Det ble....
*trommevirvel*


Gratulerer så mye, Lise!
Send meg adressen din på epost, så finner du den gule boksen 
i postkassa om ikke alt for lenge:)

Må bare si tusen takk for den overveldende responsen 
og deltagelsen i konkurransen!
Ser at jeg absolutt burde hatt flere gaver og gitt vekk...

Vil også ønske alle nye følgere velkommen! Håper dere vil fortsette å stikke innom nå når konkurransen er over, og at dere vil trives her! Jeg setter pris på alle slags tilbakemeldinger!

Så.. hva synes dere om bordet da? Helt ærlig...
Ikke vet jeg...;)

Klem



English:
Sometimes I get these ideas
in my head that seems good at the moment...
Yesterday one of these ideas popped into my head:
 to paint my living room table.
I actually had a plan for it, how it would be one day.
Not like it turned out, though...
You can see the after- and before-pictures on the the top.
What do you think??
The winner of my Give Away is Hasigamas Univers!
Congrats!
Thanks for the fantastic response to my Give Away and 
a warm welcome to all new followers!
I hope you will enjoy your time at my blog!:)

8 kommentarer:

  1. Så fint bordet ble, jeg likte det godt! Og gratulerer til vinneren, mange deilige tekopper å glede seg til :)

    SvarSlett
  2. Stilig bordet ble Janni :) Og jeg likte tapeten på , som en duk KULT !

    Gratulerer til den heldige vinneren !!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Synes bordet ble fint jeg :)
    Skal du ha det sånn eller skal du male flere strøk?
    Det er jo stilig når det skinner litt igjennom også. Jeg er veldig glad i høyglans maling da. Vet ikke om det kanskje hadde vært noe? :)

    Gratulerer til den heldige vinneren.. Hadde visst ikke meldt meg på denne gangen.. Gikk helt fra meg! Neste gang du har give away får jeg heller ta å slenge meg med ;)

    KLEM♥

    SvarSlett
  4. Hei høpp!!

    Jeg kom vertfall til å fortsette å besøke din skjønne blogg:)

    Syns bordet ble fint og har masse sjarm:)

    nyt uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Ikkje akkurat pastellfargar på tapeten, men trudde kanskje du kom til å like den likevel:)
    Eg likte bordplata, men så likar eg også luta treverk/kvitolja treverk og liknande veldig godt. Sikkert heilt ute sånn interiørmessig, men skitt au!
    Klem :-)

    SvarSlett
  6. Jeg synes bordet ble kjempefint! Men du vet jo at jeg maler alt hvitt så det teller kanskje ikke ;)
    Og fiiine hjertet fra Sonja :)

    SvarSlett
  7. Hei! Det første som slo meg var- hva med lyseblått bord? Ser at du har et blått møbel der bak. Men enda lysere.. Mye lysere! Ellers fungerer nå alltid hvitt bra;)

    Og den der risikosporten til pusen din har jeg ikke sansen for. Jeg er litt soft så hadde sikkert lokket han inn med litt god kattemat;)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  8. Hei!
    Snublet tilfeldigvis inn på bloggen din og ser meg rundt. Mye kreativt i fine farger!
    Men i dette innlegget har du vært i Sandnessjøen, nemlig byen jeg kommer fra, så da ble jeg hvertfall nysgjerrig :) Skal titte litt mer jeg ;)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails