Powered By Blogger

onsdag 17. august 2011

Svarte detaljer

Svart har jeg ikke mye av. 
Her er det mest duse, lyse farger... Men noen detaljer innimellom er det jo.
De har jeg funnet fram til Sukkertøy for Øyets Sort-utfordring.

-Svarthvit plakat på et skap på badet-

Det meste har jeg vist før, men ikke alle nye følgere har sett det;)
For å se flere fine sorte detaljer, klikk deg inn hos Ida Susanne.


Hvordan jeg malte det rosa speilet, kan du lese om HER


Ha en finfin LilleLørdag




english:
Sukketøy for Øyet challenges us to show 
some black details.
I dont have many black items in my house,
but here are a few.
Have a nice evening!


9 kommentarer:

  1. Fine bilder!
    Vi har noen svarte detaljer her hjemme også, må bryte opp alt når jeg har så mye pasteller vett :)
    Tror jeg må selnge meg på selv...

    KLEM♥

    SvarSlett
  2. Jeg liker det svart du har :)
    Den lille pungen og damebildet fra Ikea ;)
    Nais...

    SvarSlett
  3. Fine svarte detaljar:)
    Ikkje så mykje svart å finne her hos meg, men sikkert meir enn eg trur...
    :-)

    SvarSlett
  4. En veldig fin blanding av farger hos deg! :)

    SvarSlett
  5. Fine detaljer, likte spesielt godt bildet med damene i stråhatter og badedrakter. "Tenk positivt, vær kreativ" Så enkelt og så vidunderlig! *♥*

    SvarSlett
  6. Digger det øverste bildet !!
    Ha den fineste torsdag:)
    Klem!!

    SvarSlett
  7. Her har vi i alle fall mer enn nok sort. Jeg burde nok bli med i utfordringen... Fin torsdag til deg!

    Forresten, har du tenkt å melde deg på bloggfrokosten på messa i Grieghallen i sept?

    Klem PInk lady

    SvarSlett
  8. Elsker det øverste bildet-for en herig plakat! Og er det en veske eller toalettmappe eller noe, den med svarthvitt bilde på? kjempe fin!*smile*

    klem klem

    SvarSlett
  9. Fine bilder, liker de sorte detaljene i interiøret ditt veldig godt :)
    Leiligheten din minner meg om interiør i engelsk krim serie, Poirot o.l, å jeg elsker sånt! Blir så inspirert, drømte meg bort med disse bildene :)

    God klem :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails