Powered By Blogger

onsdag 31. august 2011

To trøttinger...

På oppfordring fra skjønne Trine, kommer et Leon-innlegg.
Stakkar`n får nesten ikke plass i vinduskarmen!
Han har blitt stooor!!
Leon er trøtt for tida.
Det er eier`n også, men hun får dere faktisk ikke se...
Det holder med 1 trøtt tryne pr innlegg..;)

Kanskje det er fordi høsten begynner i morgen...?
Flere som er trøtte?

*Gjesp og God Natt*





english:
my cat is very tired nowadays, 
like his owner.
Maybe it`s cause autumn starts tomorrow...
Anyone else who is tired??



8 kommentarer:

  1. din katt är sååå vacker!!!! Kram

    SvarSlett
  2. Søte Leon :D
    Ja, litt daff vil jeg si at jeg er.. gjesper sykt mye om dagen ;)
    Har nok noe med høsten å gjøre, jeg merker det alltid på kroppen og psyken når sommer´n går mot slutten. Men syns det er mer slitsomt å ha konstante smerter i kroppen, æsj, psykosomatiske møkk! Sånn, da fikk jeg klagd litt å ;) Enda godt det finnes muskelavslappende, bare å hive innpå et par sånne før forelesning i morra :)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Så søt han er !! :) Jeg er trøtt jeg også nå , men jeg vil ikke legge meg ;) Tusen takk for at du vil være med på min GA !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Leon er bare sååååååå lik min vakre Bella! Huff, savner henne veldig, men jeg var så heldig å få beholde henne i over 17 år! Kanskje Leon er oldebarnet hennes, hun fikk i alle fall en del kattunger en periode...
    Nei, nå babler jeg her.... Sov godt! Trøtt her også, ja -sikkert høsten!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Ååå, fineste lille leonpus!
    Og se på tufsene mellom tærne da, helledussen :)

    Og han er ikke den eneste trøttingen, Nessie ligger her i vinduskarmen og drar seg og gjesper hun også!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  6. Eg er alltid trøtt eg. Kanksje fordi eg er eit B-menneske som MÅ stå opp i 7-8 tida KVAR dag;) Pga verdens søtaste jente;)
    Leon er jo berre supersøt då! Det er kosleg med katt i hus!:)
    God natt til deg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Søte, søte pusen :) Min katt er også stoor, og trøtt...(og lat) he he. Det samme gjelder meg, er så utrolig trøtt for tida. Er nok det "fine" været vi har hatt i det siste hehe.

    Fin resten av uke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  8. fineste trøtteste leonpusen!
    overgangen til høsten, er ofte
    litt x-tra trøttenes for mange ja!
    ha en finfin helg, fine du!
    moaklem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails