Powered By Blogger

tirsdag 20. september 2011

På hyttetur

Jeg var på en aldri så liten hyttetur i helga. 
Ingenting er vel som en hyttetur i høstvær!?
Mens andre ser opp mens de går på tur, ser jeg ned... 
Dette er noe av det jeg denne gangen:

den mest fantastiske fluesoppen, som hadde hvite prikken på bare èn side!

 under her ligger en vedstabel - den har nok  fått ligge i fred en stund...

vakre farger

mer sopp

nysgjerrige sauer

den fine hytta

den flotte utsikten

og hyttekosen..

Kan si at jeg virkelig ønsker meg egen hytte etter denne turen!

Skulle egentlig blogge om noe annet i dag... men det får dere heller se en annen dag :)


Fiin kveld til deg!




english:
some snapshots from my girls-trip to a lovely cottage last weekend.

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara natur bilder!!!! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Flotte bilder fra hytteturen. Alltyid bra å se ned men ikke glem og se opp ,det er mye fint der også. Deilig å være på hyttetur, og høsten er vakker. Ha en god dag

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails