Powered By Blogger

søndag 23. oktober 2011

Nytt hos Brukte Pasteller

Først vil jeg si tusen takk for den fine responsen på min Giveaway som ble annonsert i går!
Man kan lett føle at man ikke har noe stille opp med når man kun har billige/hjemmelagede ting i premien. Men det er veldig koselig å se at det fortsatt blir satt pris på!:) Det ser ut som om reinsdyrputene falt i smak - det er vel litt `in` i tiden - bra for meg!;)

Så har det kommet nye varer på min loppeblogg.
Der er det også giveaway/redningsaksjon på gang, så ta gjerne turen innom - det er ikke farlig!!;)

Nå skal jeg sette meg ned og sy flere putetrekk.


*søndagsklem*





english:
new items in my second hand blog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails