Powered By Blogger

søndag 4. desember 2011

Marked i Trikkehallen I DAG!!!


I dag er det Marked i TrikkehallenMøhlenpris, Bergen!
Her skal det være noe for enhver smak, som det seg hør og bør på et marked; mat, second hand, redesign, hjemmelaget, retro...
er blant noe av det som selges.

Jeg har selvsagt tenkt å være der! Og tar med med noen av tingene (som jeg egentlig er veldig glad i, men) som jeg ikke har plass til lengre...



Dette er noe av det jeg kan `friste`med...:


Markedet er åpent fra 12.00 til 16.00 i dag.
Håper jeg ser deg der!!!









english:
these are some things I will try to sell on todays Marked in Trikkehallen at Møhlenpris, Bergen. Hope to see you there!!



3 kommentarer:

  1. Fine ting, Janniche:)
    Lykke til:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Så mye flott! Ha en fin markedsdag <3

    SvarSlett
  3. Så mye fint du tok med deg dit. Håper du fant noe fint å ta med hjem også :)
    Ønsker deg en fin andre søndag i advent
    Klem Tonje

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails