Powered By Blogger

fredag 13. januar 2012

Postkort...




..som får en til å drømme...

Da jeg tok en meget tiltrengt ryddeøkt, dukket blant annet, disse vakre kortene opp!
Jeg mener de er kjøpt i en bokhandel Kreta for noen år tilbake.
Det er såå mye stemning og go`følelse i bildene!
Synes ikke du?
Det hjelper ikke akkurat mot reiseabstinenser, menmen... Det er jo lov til å drømme - og noen ganger kan det også være nok, i øyeblikket...



Jeg skal på en aldri så liten reise selv, på søndag.
 Spenningen jeg fortalte dere om i forrige innlegg, dreier seg om denne turen.


Forkjølelseståka har letnet, det er fredag og livet føles plutselig litt lysere..!

Takk for alle fine ord dere legger igjen - og veldig koselig å se nye ansikter blant følgerne!
Velkommen skal dere være!


*God helg*










english:
i found these postcard when I did a much needed cleaning session at home today. I`m  pretty sure I bought them in a bookstore  in Crete some years ago. I get such a good feeling looking at these pictures!  Don`t you? It makes you want to travell even more! I`m going on a short journey on Sunday. I`ll tell you more about that later.
Happy weekend to you all!!


5 kommentarer:

  1. Skjønne kort! Kjekt å finne små skatter når en rydder. God tur til deg! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige! Jeg elsker sånne kort!

    SvarSlett
  3. Så nydelige kort da gitt!
    :)

    Godt at formen er bedre, det hjelper
    alltid...

    Kos deg i helgen, snupp.
    Mange klemmer fra Ida :)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg også :o)
    Ble hoppende glad nå.
    Har hatt problemer med å legge igjen meldinger her hos deg.
    Kommentar boksen har ikke kommet opp.
    Nydelige postkort!
    Godt at du er bedre.
    God tur!
    Det blir spennende å høre mere om den.

    God helg og et stort :o)
    fra meg!

    SvarSlett
  5. Nå er jeg spent på hvor du skal! =)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails