Powered By Blogger

fredag 6. januar 2012

Helg i sikte!

Det har vært mye snakk om reising i det siste. Hos NIB får vi  mye `global` inspirasjon i form av denne måneds utfordring!
Jeg har -som kjent- vært på Lanzarote for noen uker siden, og det er liksom den siste store reiseopplevelsen min.
Jag har laget noen innlegg fra turen tidligere, og dette blir siste innlegg fra ferien (for denne gang)!



Ønsker alle en superfin helg!

Jeg gleder meg over å vite at sola har snudd og at vi går mot lysere tider!
Hva gleder du deg over?

*KLEM*








english:
 there has been a lot of talking abt travelling lately. And NIB gives us wonderfull global inspiration in this months challenge.
I`ve been -as you know- at Lanzarote some weeks ago. I made some posts abt this trip before, and this will be the last post abt this holiday (at least for now).
I find great comfort in knowing that the sun soon will appear and there will be brighter days! What make you thankfull these days? Wish you all a wonderfull weekend! -HUG-




4 kommentarer:

  1. Åh, nå fikk jeg plutselig akutt lyst på sol og sommer!

    Klem og en finfin helg til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  2. Åh, så digg :)
    Jeg savner sola og lange dager!

    God helg!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  3. Det såg ut til å vere ein triveleg stad å tilbringe ferien! Og det er jo berre bra at ferieminna er gode, og at det gjer godt å tenke på dei fine dagane du hadde:)
    God helg, Janni!
    :-)

    SvarSlett
  4. Fine sommerlige bilder du viser:) Jeg gleder meg også til lysere tider framover:) Takk for titten inne hos meg forresten:))
    Kos deg i helga da!:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails