Powered By Blogger

mandag 2. januar 2012

Marked, mat og mys

Sa jo nettopp at jeg er ferdig med 2011... Men Sydenturen er  jeg ikke helt ferdig med - selv om den var på slutten av år 2011.
Håper dere synes det er ok å se noen flere bilder fra det store utland...

 Nib har en spennende utfordring denne måneden, med tema i nettopp reise og inspirasjon fra utlandet. Det høres ut som en veldig gøy utfordring, synes jeg!  Den utfordringen har jeg tenkt å ta! (men ikke i dag) Gleder meg også til å se ulike tolkninger av  temaet; Global Chic.


Bildene i dagens innlegg er fra Markedet i Teguise, Lanzarote...

 ...og fra en superkoselig italiensk resturant hvor vi spiste den kvelden vi kom 
 - det var en lørdag - og stemningen var høy, spansk og god!!!
Maten var også fantastisk!!


Håper alle har hatt en fin start på uka og det nye året.
Min start har ikke vært så aller verst:)

Ha en fortsatt fin kveld!
***













english:
sweet memories from my holiday at Lanzarote last cristmas. Pictures taken on a Market in Teguise, and from a very nice italian resturant!
I hope your start at a new week and the new year was good. My start was not to bad:)
Wish you a lovely night!




10 kommentarer:

  1. Utfordringen var jo bare helt midt i blink for deg! Mange fine bilder og freshe farger her. Deilig med et fargekick inn i det nye året :)

    SvarSlett
  2. Ser så digg ut på ferietur!
    Alle beste ønsker for 2012.
    klem

    SvarSlett
  3. åh så deilige bilder, blir jo bare LITT reisesugen liksom...hehe *♥*

    SvarSlett
  4. Wow så mycket inspiration...Goa-fortsättnings-kramar från mig!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Og så vakre farger..I like!

    Håper du hadde en fin-fin nyttårsfeiring!
    Klem

    SvarSlett
  6. My dear, I'd like to wish you and your dear family a so Happy and Wonderful New Year full of so much blessings and love! Thanks so much, my dear, for all the beautiful inspirations you share with all of us! Love all of them so much! Kisses, Rachel :))))))

    SvarSlett
  7. Deilig liv på Lanzarote:) Fine bilder, Janniche:)

    Klem til deg og Leon fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Jasså ja, så du har vært i Syden å kosa deg :) Så bra! Veit du ikke er så glad i jula ;)
    Herlige bilder, var sikkert deilig med sol og varme :)

    Har hatt en fin start på det nye året jeg også, får håpe det fortsetter sånn ;)
    Håper alt står bra til med deg og Leon!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så herlige bilder, frister skikkelig med en utenlandstur nå - til sol og varme! Ønsker deg riktig godt nytt år:)

    SvarSlett
  10. Deilig å se bilder i fra varmere strøk, mens Emil uler utenfor veggene her, og reget plasker... Blir ikke lei av å se på disse. Og du har stadigm og fremdeles så behagelige farger i bildene..
    Og jeg er stadig like treg på å kommentere :-) Jeg vil gjerne høre hvordan det er der du skal. Jeg vurderer å komme meg avgårde en tur snart, selv.. Men vet ikke helt hvor..Lykke til, og kos deg... Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails