Powered By Blogger

søndag 22. januar 2012

Søndag

Tusen takk for alle gode ord på forrige innlegg!
Det er rørende at dere gleder dere med meg - det varmer

Nå blir jeg borte en stund igjen - det er flere `deler` på kroppen som må fikses...!
Dere husker kanskje den litt dramatiske historien om Donald Duck-kulen - 
hammer og meisel...?
Kulen skal iallefall bort nå, på ordentlig denne gangen!;)
Så da kommer jeg nok til å være litt redusert noen dager.


Jeg sliter med å komme inn på noen av bloggene jeg følger, og hos andre
får jeg ikke lagt igjen kommentar...
Håper det kommer seg, men da vet dere at jeg er innom dere iallefall:)


God søndag!
***








english:
Thank you so much for kind words on my last post!
I will be away some days again.
So I wish you all a good Sundag and a happy week!!


8 kommentarer:

  1. Hei Janni :)
    Så godt å se at du har funnet en måte som gjør deg bedre :) Det er ikke godt å kjenne på en kropp som ikke fungerer som den skal.
    Jeg er KJEMPEHAPPY på dine vegne !

    Stor klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei på deg søta :)

    Så trist å høre i forrige innlegg at du er/har vært syk - men samtidig gleder jeg meg med deg og krysser fingrene for at behandlingen hjelper og at du omsider blir frisk!
    Og det gjør ingen ting at man tar med seg litt 'virkelighet' på godt og vondt inn i blogglandia av og til, livet er jo mer enn nye lysestaker, cupcakes og interiør ;)

    Klem og en finfin søndag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  3. Lykke til med "meislingen". Håper du er fort på bena igjen. Nydelige bilder. Ha en flott søndag

    SvarSlett
  4. Riktig god bedring til deg. Fin pusekatt du har :)

    SvarSlett
  5. Huff ja - den historien husker jeg!
    Masse lykke til :)

    Takk for koselig kommentar Janniche :)

    Fortsatt god søndag til deg og Leon :)

    SvarSlett
  6. Har du prøvd å fjerne haken der det står at du ønsker å forbli pålogget?
    Da venter vi bare på at du kommer tilbake
    klemklem

    SvarSlett
  7. Åhh så fin katten din är!!! Kram från mig

    SvarSlett
  8. Godt du endelig får skikk på Donaldkulen din :) Greit med alt som er gjort ;) Håper vi sees snart, lenge siden nå. *♥*

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails