Powered By Blogger

mandag 30. april 2012

Mine funn på Markedet



 Som jeg nevnte i går  solgte jeg ikke bare ting på Markedet, det ble nok med 
noe hjem også...
Men når tingene er så fine som de jeg fant,  er det helt ok!
Alt jeg kjøpte/byttet kom fra nabobordet.
Angrer bare på at jeg ikke kjøpte et par ting til; en mingrønn liten tekanne med hvite detaljer fra Figgjo og brettet jeg viste dere i går, er noe av det jeg fortsatt tenker på...  
Men men, er fornøyd med det jeg fikk kjøpt iallefall!

  Skjønneste moccakoppen og mugge!

 Grynboks, som jeg har en prikk lik av fra før, og vakker skål fra Porsgrund Porselen. Mugga og skålen fikk jeg i bytte mot ei veske. 
Det grønne fatet la jeg merke til da vi begynte å pakke sammen, så det ble kjøpt i 
siste liten.

Falt pladask for denne nydelige boksen med rådyr (?) på!
Lovely farge!!


Og så noe jeg faktisk trengte! `Gammeldame-jakke`! 
Fin ja? 

 
Dett var dett.
 Orker ikke skrive mer i dag for jeg ligger her med tidenes verste influensa - kan ikke huske jeg har vært så dårlig over 10 år
Dere som har hatt denne influensa forstår hva jeg snakker om - grusomt!
Jeg håper det går veldig fort over. Akkurat nå er stemmen min nesten helt borte!
Egentlig skulle jeg ha vært med b.l.a disse bloggerne  Lang Rekke , Mies Mirakler, MøbelPøbel, Fruehuset og Pink Lady  på  pressevisning på nye IKEA som åpner førstkommende onsdag. Istedet ble altså dagen tilbragt horisontalt i sofaen:/

*vi blogges* 



PS: Utsetter trekningen av Giveawayen noen dager, til jeg er litt bedre. Så om du ikke har meldt deg på, har du fortsatt sjansen:)











English: 
things I bought at the Market yesterday. 
I`ve got this centuries worst flu, so I`m not going to write so much today.
See you!



10 kommentarer:

  1. Fine funn altså! Nesten så jeg angrer på at jeg solgte mine 2 slike rådyrbokser, hihi ;) Kul gammeldamekåpe også :) Ønsker deg riktig god bedring, kan virke som du har fått den samme influensaen som jeg hadde for et par uker siden, lå rett ut i nesten en uke. *krysser fingrene for snarlig bedring for deg* Gullet er heldigvis i bedre form i dag, så håper vi får vært ute og nytt fineværet i morgen :) *♥*

    SvarSlett
  2. Uffamei da! Hørtes virkelig ikke bra ut.... håper på rask bedring!!
    Fiiiiine saker du fikk tak i, likte spesielt jakka jeg da.... hihi, kul!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Kjære vene så fine ting!! Sjalu!!

    SvarSlett
  4. Hei søte!

    Vi savnet deg i dag. Ser ut som at vi bytter på å være syk når bloggerne skal treffes. Men det kommer nok flere anledninger!

    Fine funn. God bedring!

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige ting! God bedring! <3

    SvarSlett
  6. Hei på deg!! Tusen takk for spor inne hos meg. Så mange leser, men flere burde glede meg ved å skrive hilsen. Ikke alltid man rekker svare, men det er jo så hyggelig å lese tilbakemeldinger. TAKK! De smykkene er behandlet med en akryllignende materiale. Så foreviget og skjønt!! Loppis MÅ jeg holde meg unna en stund huset og bodetn er FULL med skatter. Får ses ved en annen anledning!! Signe

    SvarSlett
  7. Så fine ting du fant:) Liker boksen og mugga veldig godt!

    SvarSlett
  8. Så fiiiine ting du fant på Markedet :)
    Huff da, så utrolig kjedelig at du har blitt syk! Masse god bedring til deg :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Finfine ting du fikk kjøpt, Janniche:) Og den gammeldamejakka er bare helt RÅÅÅÅ altså:) VIL HA jeg også:)

    klem til deg og Leon fra Trine. GOD BEDRING

    SvarSlett
  10. Fine funn, og så deg!! Dødskul jakke:)
    Håper du er på bedringens vei!
    klem

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails