Powered By Blogger

torsdag 9. august 2012

IKEA-katalogen 2013

Som en del andre bloggere rundt om i landet, var jeg så heldig å bli invitert til 
IKEAs kataloglansering!
Temaet for katalogen for 2013 er: Skap forandring, og det er lagt ekstra 
vekt på tekstilbruk. Selv må jeg si at jeg ble pittelitt skuffet over tekstilutvalget i år... Menmen.
Med fotoapparatet mitt på avveier (fortsatt), ble det tatt noen heller dårlige bilder
 med min gamle mobil...
Men Møbelpøbel og Deconordic var også der og knipset, så du kan jo kikke innom dem etterhvert og se om de legger ut noen fine bilder:)

Her kommer noen `gyldne` bilder fra min mobil...

Hva synes du om moten som kommer nå innen 
tekstil og mønster?

ha en fin kveld!










english:
some snaps with my old cellphone camera from yesterdays catalog launch for IKEA, at IKEA. Its all about textiles and making changes in the catalog for 2013. I wasn`t very impressed by the variety in textiles, but maybe you will have another opinion. Two other bloggers where there with me; Møbelpøbel and Deconordic, maybe they will post some better pictures from the event later:)

4 kommentarer:

  1. Så moro:))

    Jeg er ikke så veeeeldig opptatt av siste skrik, men har fått med meg at det er sort og hvitt, mønstret som kommer, er nå. Jeg er ikke fan av disse, men i den rette boligen/hjemmet er det råkult:)

    Klæm:)))

    SvarSlett
  2. Jeg liker det!! Har lyst på alt i svart - hvitt om dagen :-)
    Mønster liker jeg også !!
    Må nok innom IKEA og sjekke dette !!
    God helg !

    SvarSlett
  3. Så moro! Mye fint!
    Ha en fin helg! klem Hege

    SvarSlett
  4. Takk for sist! Kooos å møte dere igjen!
    4 forblir forresten 4;)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails