Powered By Blogger

mandag 13. august 2012

Postcards


Må vise fram postkortene fra IKEA igjen!
Sånne enkle, men vakre bilder med deilige farger, gjør meg så glad langt inni meg!
Har dere det også sånn?


Vi har fått en liten smak av sommer nå sånn helt på tampen.
 Såpass at jeg har klart å bli en smule solbrent...! Nå skal det ikke så mye sol til da;)

Håper alle har fått en fin ukestart!








english:
I have to show you some of my postcards from IKEA again. Simple pictures like this, with lovely colors, makes me so happy! I dont know if you feel that way too...?
We had some sunny days now, and its soo lovely!


5 kommentarer:

  1. Nei de har jeg ikke sett.De blomstrete putene bor på soverommet for øyeblikket:)
    Ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  2. Likte måten du pynta med postkortene på:-D

    SvarSlett
  3. these ikea postcards are perfect...simple is always more beautiful...check out the proverbs and join.

    SvarSlett
  4. Heia snuppa!
    Nå har eg kost meg med å rusle litt rundt her hos deg :o)
    Tenke på deg og håpe det fortsatt går bra med helsa og jobbinga. Eg ska prøva å begynna å jobba litt igjen i begynnelsen på september. Satse på at det går bra :o)
    Håpe du har gode dager og nyte de siste sommerdagene.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails