Powered By Blogger

fredag 26. oktober 2012

En kreativ boble

Ja, jeg er i en boble for tiden. 
Bare så synd at mens jeg er inni, står kreativiteten igjen på utsiden... 
Så da blir det dårlig med nye bloggeinnlegg!

Men siden jeg endelig har funnet kameraet mitt, har jeg fått tatt et nytt bilde av det, forholdsvis, nymalte kjøleskapet - uten at fargen kom så mye bedre fram enn sist jeg viste det... Men nå heter fargen Isvann, så det sier seg selv at den ikke er så veldig skarp.
Jeg synes iallefall det ble bra!:)


Leon er som regel med når jeg blogger, og da skal han helst ligge i armene mine/over tastaturet. 
Her han lagt seg èn `etasje`  lengre opp på pc-bordet, rett foran skjermen...;)
***

Satser på at bobla snart sprekker og at jeg er tilbake for fullt!:)
Har dessverre ikke besøkt dere så mye heller denne uka... 
Men skal prøve å få oppdatert meg!

Jeg skal jobbe i helga! Salongen i morgen.
Har du noen planer?









english:
im in a bubble, and iI left creativity on the outside... that doesn`t make good posts.
But since I finnaly ound my camera, I took a new picture of my newly painted fridge.
The color still doesn`t show very well, but the name of the
 color is `icewater`, so its not very sharp.
I hope the bubble I`m in soon will burst and I`ll be back and fit for fight!
Do you have any plans for the weekend?



10 kommentarer:

  1. Hei!!! ♥ Kos deg i boble din ♥
    Kult farge på kjøleskapet.

    Ønsker deg en koselig dag på jobben. Jeg har fremdeles helgene fri, så jeg kose meg med guttene mine.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Joda, no var det råd å skimte blåfargen:)
    Denne helga er som to blanke ark; klare til å fyllast med kreative syslar:) Så får vi sjå kor mykje som kjem ut av det...
    Fin helg til deg og Leon!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker kjøleskapet ditt! Kjempefint. Goood helg!

    SvarSlett
  4. Så koselig å se Leon i dine armer :)
    Isvann sto jeg å så på i går..planlegger vaskerommet og der vil jeg ha en farge i den dur ;) Likte den godt men har ikke bestemt meg ennå hi hi ;)

    Kos deg i helga !!
    Janne

    SvarSlett
  5. Den fargen er superfin, den :)

    Håper du har ei fin helg!

    klem

    SvarSlett
  6. Hæ, kan man MALE kjøleskap?? *fnis*
    Synes fargen ble superfin jeg, men lurer på hvordan du holdt ut malingslukta mens det tørket:-P

    Jobbehelg her også, men i dag har jeg heldigvis fri. Det betyr rydding, vasking, u name it og alt det andre man ikke får tid til i uka, pluss baking!! Fikk "ånden" over meg ui dag, og nå står deigen til heving. Mmm... innlegg kommer (forhåpentligvis) litt senere i dag;-)

    Håper du har en deilig søndag, søta:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  7. fargen ser FRESH ut!
    Godt vi er flere som er litt i "bobleverden" om dagen;) Ah satser på at vinden snur og vi blir suuuperinspirerte i den nye uken!
    Ha en deilig søndagskveld!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  8. Så fint kjøleskapet ble, skikkelig delikat farge!
    Ønsker deg en super uke, enten inni bobla eller på utsiden ;D

    Klem Kristin

    SvarSlett
  9. Så herlig katt du har da! Så kosete og herlig!

    Og synes fortsatt at det er morsomt med tanken på å kunne male ett kjøleskap altså.
    Nesten så man får seg sitt eget lekre smeg kjøleskap jo. :)
    Klem

    SvarSlett
  10. God kveld:)
    Gøy med nytt kjøleskap på eit blunk!
    Håpar du hadde ei fin helg, eg har kost meg med og henge opp gardiner og sjå James Bond.

    Ha ein strålande kveld!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails