Powered By Blogger

lørdag 24. november 2012

Hverdagen

Ferien er for lengst over og hverdagen er i full gang!
Det er travle tider på både både den ene og den andre jobben, og det føles
 som om det er lite tid til andre ting.
Men det er deilig å fungere, og jeg gleder meg til hver arbeidsdag!

Gleder meg også til tiden hjemme, selv om det er mørkt i leiligheten mesteparten av døgnet.
Disse bildene tok jeg for et par uker siden - det er vel det siste besøket av solen
vi har hatt her i tredje, på en god stund.


Jeg beklager min fraværenhet i bloggeland... 
Det har blitt dårlig med kommentering fra denne kanten, men jeg har faktisk 
vært innom de fleste av dere og kikket:)

I kveld blir det god mat og kos!

Fiiin lørdag!!








english:
 I`ve been so busy with my two jobs lately, so I haven`t been too active here at the blog.
After a long day, I look forward to spend some quiet time in the appartment.
Happy Saturday!

9 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde:) ja denne tiden....strekker ikke til...

    ;)

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Travelt å vere i jobb, men det fører jo mykje godt med seg også - både økonomisk og sosialt:)
    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  3. Koslige bilder!!

    Fin lørdag!

    Klem ib

    SvarSlett
  4. Fine bilder. Og flott at hverdagen er bra! Fortsatt god helg til deg :)

    SvarSlett
  5. Så bra du har fått "ladet batteriene" å at du hadde det finfint på ferie :) Mange flotte bilder, kjente misunnelsen kribla litt da gitt ;)
    Ja, det er jammen ikke for mye sol om dagen.. Bare gråvær jo, å mørkt altfor tidlig. Huff. Men heldigvis snur sola snart igjen :D Ekstra tungt å ha eksamen på denna tia her kjenner jeg, men jeg skal da møte opp 08.45 på Blindern i morra å gjøre mitt beste :) Så håper jeg at jeg får et lite pust i bakken før jeg skal i gang med oppgaveskriving og lesing til eksamen nr 2 :)

    Håper alt står bra til med deg og herlige Leon! :D

    SvarSlett
  6. Hei supersnupp:)
    Hyggelig at du la igjen noen go`ord inne hos meg søta!
    Får meg alltid til å smile:)

    Kjenner meg så igjen i det der med kommenteringen altså...
    Fått altfor lite tid til kommentering og å titte rundt i blogglandia i det siste:( Får faktisk dårlig samvittighet, for skule jo så gjerne kunne kommentere hos dere alle...men det er ikke alltid tiden strekker til...man må jo bare prøve så godt man kan...og ta litt skippertak innimellom og sånn;)

    Ikke så mye sol i oslo om sagen heller gitt-mye overskyet, mørkt, vått og grått...så her har flere innlegg blitt utsatt grunnet dårlig fotolys...heldigvis har jeg stativ og greit kamera og linse...men blir ikke alltid helt sånn jeg vil pga lysforholdene..jaja..gleder meg til sola har lyst til å titte frem igjen!*blunkesmil*

    Håper du og fiiine pusen har en herlig søndag!
    Stoooor klem til deg:)

    SvarSlett
  7. Fine bilder, nydelig stol:)

    Ha en fin søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei på dæi!
    Blir ort litt travelt nårkværdagen sett inn, og mann skal være på jobb og ha overskudd til litt anna. Godt å høre at du glede dæi til å gå på jobb da, e ikke alle som e så heldige:)
    Like så godt det æi ser hos dæi. Du har såmye fint:)
    fin kveld ønskes din vei

    SvarSlett
  9. Elsker disse bildene!
    Fyttikatta så mørkt det har vært denne høsten, jeg jobber halvt nå pga graviditeten, men allikevel er det nesten håpløst å ta bilder fordi det ikke er lys nok...Vet ikke hvordan det er hos dere, men jeg tror Tønsberg prøver å bli nye Bergen..regnregnregn....
    Så deilig at du føler at ting fungerer, og at du trives på jobben :)det er jo verdens beste følelse!
    Ha en fin uke!
    klem Cathrine

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails